Bioscooptopic

Heb net ook Bohemian Rhapsody gezien! Ik vond 'm heel leuk en Rami Malek speelt goed, maar ik vond de film verder niet fantastisch. Het voelde misschien wat oppervlakkig ofzo. Wel genoten van de muziek uiteraard.

1 like

Ik vond het geen leuke film, niet mā€™n soort humor en er waren continu jongens doorheen aan het praten en in mā€™n stoel tikken. Mā€™n vader vond hem super leuk gelukkig

Fist Man, wel leuk, niet heel spectaculair maar wel geƫntertaind
Bad Times at the El Royale, heel tof, je merkt wel dat ze Tarantino willen doen maar het niet zijn, maar alsnog heel vermakelijk en soms kippenvel. Het verhaal vond ik alleen heel raar.
Venom, snap de kritiek niet zo. Gewoon een leuke Marvel film. Prima voor tijdens het eten van chips of popcorn :ok_hand:
Tot zover mijn spreekbeurt groetjes.

2 likes

Schrijf je Freddie dan voortaan wel goed? :smile:

1 like

Gisteren naar A Star Is Born geweest, ik vond het echt een leuke film maar geen tranentrekker. Wel prachtige liedjes, ben thuis aan het nagenieten :slight_smile:

Heeft iemand Girl al gezien? Vond het een prachtfilm.

Ik was er net! Ik zat ook echt klaar met allemaal tissues maar ik heb het zonder een traan overleefd, wat knap is gezien mijn huidige mentale staat.

De liedjes waren echt prachtig ja!

Ik ben naar the nutcracker geweest, maar vond het eigenlijk niet zo boeiend. Geen goede film als ik eerlijk ben.

1 like

Helemaal mee eens! Een beetje zoetsappig ook.

Jammer. Ik wilde er zondag heen. Zaterdag ga ik naar bohemian rhapsody.

1 like

Ik zit zo keihard te wachten op Fantastic Beasts, vorige keer 4x geweest (unlimited gold gelukkig), denk dat ik nu wel 5 of 6x ga haha. Omg canā€™t wait.

Pas Halloween gezien, ook best toffe film en beter dan verwacht! Was vrij zenuwslopend

6 likes

Zelf kijk ik echt uit naar de nieuwe Star Wars :grin:

Hoop dat ie niet te Disney is deze keer :thinking:

Ik vond Bohemian Rhapsody echt heel erg gaaf! Queen staat hier alweer een aantal dagen op :ā€™)

2 likes

Whieee heb tickets voor de Fantastic Beasts marathon op zaterdag :slight_smile:

4 likes

Ik wil er ook zo graag heen! Wij kunnen pas op zondag gaan en hebben onze stoelen al gereserveerd :see_no_evil: Helemaal klaar voor!

1 like

Ik heb ook A Star is Born gezien. Er droop exact 1 traan over mijn wang, terwijl ik normaal nogal een janker ben. Moet het nog even verwerken allemaal. Vond hun chemie wel heel mooi.

O en ik moest constant denken aan La La Land. Zag wel wat parallellen, al zijn de films ontzettend verschillend.

En dit is leuk om te kijken als je filmgeschiedenis interessant vindt! :slight_smile:

Kwam net deze trailer tegen. Ik vind het zooo vreemd, ik hoor alleen maar deadpool in mijn achterhoofd. Het klopt niet. :p Al ziet het er zeker goed uit!

En deze zondag ook naar Fantastic beasts, zin in!

5 likes

Ja ben zondag geweest, heel indrukwekkend

1 like

Deze film lijkt me zo leuk maar die stem van Pikachu klopt voor mij ook echt niet :sob:

1 like

Het is de stem van Ryan Reynolds. Dan klinkt het inderdaad gelijk als Deadpool.