Bioscooptopic

Dat wordt echt een dikke hit, dus die blijft zeker 2 maanden in de bioscoop. Men vermoedt dat er ook wat Oscar nominaties komen, dus dan komt die ook weer terug in de bioscoop.

3 likes

Ik was gisteren naar A Simple Favor en ik kan eigenlijk niet zo goed omschrijven wat ik er van vond. Niet per se heel slecht, meer een beetje cringy of zo.

Samenvatting

Ik heb me enorm aan Stephanie zitten ergeren (zo’n typisch moedertje) en vond de steeds wisselende plots ook enorm irritant

Ik ben heel benieuwd naar A Star is Born, Venom en Bohemian Rhapsody!

Nogal late to the party, maar ik heb 'm gisteravond gezien en ben er best wel ondersteboven van.
Aanrader voor veel mensen!

1 like

Ben naar Niemand In De Stad geweest, toffe film! En natuurlijk een echte Nederlandse seksscĂšne erin.

1 like

Vond het ook een goeie, voelde me wel best wel kut ofzo erna. Maakte veel indruk.

@Monito @Dazed Ik vond hem ook erg goed! Alhoewel dat einde vond ik iets té, het punt van de tegenstellingen was toch al wel gemaakt? Wat vonden jullie?

1 like

Ik vond het einde juist heel erg sterk. Het is toch een geacteerde film, en die roepen nou eenmaal snel het idee ‘het is maar een film, het is niet echt’ op. Ik vond dat je daar door het einde echt van losgetrokken werd, en gedwongen werd tot die realisatie van ‘fuck, dit is een Ă©cht probleem, deze shit gebeurt gewoon’. Denk dat veel mensen daar zonder die beelden toch aan voorbij waren gegaan.

6 likes

Ik ga dus echt nooit naar de bios, maar Was afgelopen weekens naar blackkklansman. Vond m heel indrukwekkend. Echt een film die iedereen eigenlijk moet zien vind ik. Bij ons was t ook helemaal stil aan t eind. Had k al verwacht omdat ik dat al had gelezen, maar als je dan ziet waarom het gebeurt vind ik alsnog bizar

4 likes

Ah, zo had ik er nog niet over nagedacht. Dan neem je op deze manier wel de mensen mee die er nog niet aan hadden gedacht idd. Aan de andere kant denken de andere mensen mss wel van: het is een beetje té zo.

2 likes

Ik ga donderdag naar de premiere van First Men in het filmhuis. Ben heeeel benieuwd!

2 likes

Ja zo beleefde ik het zelf ook. Vooral ook het feit dat het dan dus geen film of geen geschiedenis meer is, maar dat er daadwerkelijk tijdgenoten van ons zulke denkbeelden hanteren kwam enorm binnen bij mij. En dat terwijl ik dat natuurlijk ook wel wist, maar dat het zo achter elkaar werd neergezet maakte het enorm indrukwekkend vond ik.

2 likes

Ben gister naar Bad times at the El Royale geweest en vond hem echt fantastisch. Die sfeer, love it, wel veel geweld en ietwat onuitgewerkte verhaallijnen maar ach

1 like

Ik kom ook net terug van deze film en vond hem heel tof! De sfeer was inderdaad leuk en ik heb me geen moment verveeld. Ik vind het juist leuk dat niet alles tot in de puntjes wordt uitgelegd, dan kan je nog een beetje speculeren achteraf.

2 likes

Bij mij is Damien Chazelle al helemaal binnen, dus ben denk ik ook wel nieuwsgierig naar deze. Kreeg van de trailer inderdaad wel de vibe dat het wat droger gaat zijn.

Zelf heb ik Bad Times at the El Royale gezien. Vond hem super, maar denk niet dat hij heel lang bij blijft. Het is wel echt een heerlijke slow burn, met juist een fijne manier van verhaal vertellen. Niet alles in dialoog uitgelegd, maar meekijken door de ogen van de personages.

Chemie/interactie tussen Jeff Bridges en Cynthia Erivo was echt top. Oh qua eyecandy had ik gerekend op mijn main man Jon Hamm, maar moet zeggen dat een hele foute halfnaakte Chris Hemsworth mij veel meer deed.

1 like

Ja en die zang van Cynthia <3 echt fantastisch

1 like

na het zien van A Star is Born ging ik Bradley Cooper weer eens googelen enzo en ben er achtergekomen dat zijn vrouw Irina Shayk is
 en ze samen een kindje hebben haha huhhhh when did that happened ik dacht dat ze nog getrouwd was met cristiano ronaldo haha

2 likes

Ik heb gisteren A Star is Born gezien. Heel goed, ben ook al Gaga fan vanaf 2008 ofzo. Wel ergerde ik me aan Ă©Ă©n ding.

Samenvatting

Ik had heel erg het gevoel dat alles echt in 1 week gebeurde, maar dat kan bijna niet. Ik heb ook geen idee hoe lang wel? Sowieso een paar maanden maar idk.
Die zelfmoord vond ik ook echt heel voorspelbaar.

Ik weet dat het een oud verhaal is, vond het verder ook niet erg. Wel een leuke film, en Gaga acteerde echt goed. Ik was bang dat je telkens zou denken van ‘oh dit is Lady Gaga’, maar dat had ik totaal niet.

Ik heb echt zin in Fantasctic Beasts en Bohemian Rhapsody <3

2 likes
Samenvatting

op een gegeven moment zag je dat die puppy groter was dus toen besefte ik voor het eerst dat we het over maanden hadden ofzo :stuck_out_tongue: maar snap wat je bedoelthaha

1 like

Gisteren First Man gezien en was een gave film! Wel een lange zit en vond hem ook wel ‘heftig’ gefilmd soms. Maakte het heel gaaf, maar ook wel veel prikkels :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben naar A star is born geweest en ik vond lady Gaga zo geweldig zingen, was er echt van onder de indruk. Ik vind haar stem als ze praat al mooi haha.

3 likes

Ik heb hem ook gisteren gezien. Ik vond hem iets te langdradig, er is ook geen goede spanning omdat de climax van de film al bekend is. Het is mooi gefilmd, maar voor mij te weinig verhaal.

Ik vind het wel weer een typische Ryan Gosling rol. Weinig tekst, veel close ups op zijn gezicht en muziek. En dan moet ik daar weer allemaal emoties inlezen. Zoals je hoort, was ik niet echt onder de indruk.

2 likes