Bioscooptopic

Precies de argumenten die ik nodig had, het wordt Searching haha :wink:

1 like

Ik heb vandaag A Star is Born gezien en wow, ik vond 'm zo goed! Bradley Cooper en Lady Gaga zijn fantastisch samen. Ik was echt onder de indruk. Iedereen in de bioscoopzaal bleef ook zitten tot het einde van de aftiteling.

3 likes

Ik ga zo naar Venom! Heb geprobeerd alle negatieve recensies te negeren haha.

Ik heb net A star is Born gezien en jeetje wat een prachtige film. Het is best een lange zit, ruim 2 uur maar ik heb me vermaakt. Ik had echt het gevoel dat ik naar een documentaire zat te kijken. Prachtig camerawerk ook.

Eergisteren heb ik The House With a Clock In Its Walls gezien. Erg vermakelijk, leuk, spannend en Jack Black is altijd goed. Ik hou niet echt van 3D maar dit is wel een film die goed tot zn recht zou komen in 3D.

1 like

Zijn er hier mensen die vaker naar de film gaan of bij zo’n Unlimited clubje zitten? Of weten waar je je bij zo’n groepje (rondom Amsterdam) kan aansluiten? Lijkt me echt super leuk. Houd zelf erg van films, maar de mensen die ik ken zijn niet zulke grote bioscoopgangers :yum:

Gister ben ik naar A simpel favor geweest en vandaag naar A star is Born. Allebei films waar ik normaal niet zo snel heen zou gaan, maar vond ze allebei heel goed. Ze duurden wel lang.

net naar the house with clock in its walls geweest, vermakelijke film met mooie special effects!

Kom hier ook net van terug, maar vond dat het kind me echt super uit het verhaal hield met rare koppen trekken elke keer. Maar Jack Black en Cate Blanchett maakten een hoop goed!

Vond het voor een familiefilm trouwens redelijk heftig! Kan me best voorstellen dat sommige kinderen dit best eng vonden

Ik ben ook naar A Simple Favor geweest, ging zonder verwachtingen in en vond het wel vermakelijk. Niet bijzonder, maar wel oké. Sowieso was Blake echt prachtig weer <3

omg ja ik vond het voor een kinderfilm ook behooooorlijk eng. vooral met die poppen en schrikmomenten enzo ja.

Jaa dit had ik ook! Zag kids in de bios en dacht echt uuuhm vinden jullie dit niet te eng haha

Zag gisteren Johnny English. Heerlijke flauwe humor, zo gelachen!

1 like

Ik vond a simple favor ook wel leuk! Had wel m’n verwachtingen bijgesteld na het lezen van reacties hier, n.a.v. de trailer dacht ik meer een spannender film maar vond er juist veel comedy in zitten inderdaad.

Zag ook de trailer van ‘Girl’ een Belgische film (deels Franstalig) over een jongen die ballerina wilt worden en ook transgender is. Die wil ik heel graag zien nu!

1 like

Ik ga hier morgen heen! Zo’n zin in.

Gister naar Venom geweest maar ik vond hem best wel saai :frowning: en dat eindgevecht was super lame. Ben teleurgesteld, maar Tom Hardy is alsnog geen straf.

Ja. Ik vind Venom icm Tom Hardy sowieso best sexy, maar misschien is dat meer een biecht. :joy:

2 likes

Jaaa ik kreeg kippenvel van de muziek bij het logo van de film in de trailer, vond dat bij de HP films ook altijd zo’n momentje waar je naar toe leeft. Als de titel in beeld kwam begon het pas echt :heart:️ Zat iets te luidruchtig te piepen van enthousiasme geloof ik haha

2 likes

Yas kaarten gekocht voor de fantastic beasts marathon!!

1 like

Ik was gisteravond naar A Star is Born in mijn eentje en ik vond hem echt prachtig! Heb lekker zitten snotteren tussen alle stelletjes.

2 likes

Weet niet waar ik het moet vragen, dus ik doe hier een gokje.
Kan je ergens zien hoe lang een film nog draait? Of hoe kun je dat weten?

A star is born :blush:

Ohhh fijn! Ik kan over 1,5 week pas heen, vandaar. Heel erg bedankt voor je uitgebreide reacties!

1 like