kun je ook je bezoekgeschiedenis zien? Heb net ff gekeken en heb dit jaar 24 films gezien… Kan wel beter volgend jaar
Cold war vond ik ook het mooiste. Vooral die muziek en beelden. Ik miste wel ‘het meeslepende liefdesverhaal’, het kwam totaal niet op mij over, dat ze zo verliefd waren.
Ik heb de laatste ook niet gezien. Was daar nog wel benieuwd naar, maar omdat ze me allemaal zo mwah waren (en die eerste vond ik echt vreselijk) was ik er wel klaar mee.
haha yea die kan ik zien ja! belachelijk veel heb ik er…
Ik vond ‘m zo slecht?! Ik verwachtte echt een supergoede thriller. Had vooraf niet gezien dat het ook komedie was
hier heb ik zooooooooooooooo veel zin in. die trailer bezorgt me al kippenvel. vooral vanaf 1:45 als ze zo freaking mooi begint te zingen, zo mooi met de beelden <3
omg haha ik ben niet de enige
comments:
The rush of emotions that feel when she starts singing… I absolutely cannot wait to hear a full song… I literally cry every time I hear it…
I need the soundtrack to come out for this trailer so I can stop repeating this trailer over and over and over again
Ik heb de trailer van A Star Is Born ook gezien en kan ik helaas maar niet het gevoel van een tweede Crossroads van me afschudden
the spy who dumped me vond ik echt top
echt nonstop lachen
Heb ook zin in A Star Is Born! Kan jammer genoeg volgend weekend pas. Vind Lady Gaga ook echt heel leuk eigenlijk.
Ja ik ook, zeker na die docu!
Ik heb A Star is Born gezien. Hij is echt heel leuk, dus zeker het wachten waard.
Venom heb ik in de voorpremiere gezien. Het is geen goede film, dus qua karakters en plot, maar wel vermakelijk. Heel wat anders dan ik had verwacht op basis van de trailers. En het is Marvel dus even blijven zitten voor de mid- en post-creditscene.
Ik ben vandaag naar A Star is Born geweest. Had vooraf geen duidelijk beeld waar 't over ging, en had me ook er niet echt in verdiept.
Maar deze film was de beste die ik dit jaar heb gezien op gebied van muziek/drama en romantiek! Echt een aanrader om heen te gaan.
dankje voor de tip!
ik heb geen spotify, maar weet jij toevallig wel hoe het nummer heet vanaf 1:45?
Ja, dat is Shallow!
lief dankjewel!
Ik wil vanavond in mijn eentje naar de film maar het lukt me echt geen keuze te maken:
Searching / The Children act / A star is born
Welke raden jullie aan?
Ik heb alleen de eerste en laatste gezien. Ik vind ze beide aanraders. Searching is degene die op het grote scherm veel beter tot zijn recht komt dan op een tv/laptop, want dan kan je niet meer goed meekijken/meelezen.
A star is born is super goed, maar hoef je niet per se op een groot scherm te zien. En A star is born blijft sowieso nog veel langer in de bios, dus uit praktisch oogpunt zou ik eerst naar Searching gaan en dan naar A Star is Born.