Bioscooptopic

Ik stond net bij de kassa, paar minuten voordat de film gaat beginnen. Niemand achter me, hal was leeg.
Ik: ‘één kaartje voor Mission: Impossible alstublieft’
Man achter de kassa: ‘eentje maar?’
In mijn hoofd zat ik echt te denken ‘nee haha, ik wil er drie’

Verder vond ik het wel spannende film, zou ik zonder abonnement niet heen zijn gegaan maar ben deze maand nog maar 1 keer geweest dus moest wel van mezelf. Had een trailer van Hunter Killer, vond ik er ook wel spannend uitzien! Nu eerst maar bij Papillon zien te belanden…

Ik ben vorige week naar The Bookclub geweest. Ik vond er echt niks aan. De leukste stukjes zaten al in de voorstukjes. Gister naar Doris en vandaag Christopher Robin, die allebei wel heel leuk waren!

1 like

Kom net van peppermint vandaan maar vond het geen sterke film. Voor m’n gevoel alleen maar actie en weinig verhaallijn.
Was dat we 50% korting hadden te verantwoorden.

Vandaag The Nun gezien, was wel leuk en paar keer flink geschrokken maar kon beter.

Gister naar de Sneak Preview geweest en toen draaiden ze Sobibor :sob: wel blijven zitten omdat het heel interessant is, maar djiezus, echt een steen in mijn maag van die film.

Ik ging even googlen maar zie dat het een vernietigingskamp was. Zeker een zwaar onderwerp. Ik voelde me al zo ellendig na Son of Saul destijds, dit zal soortgelijk zijn.

Ik ben gisteren naar BlackKklansman geweest, vond hem erg goed! Ben trouwens met die Kruidvat actie geweest, 2 madiwodo kaartjes voor 9,95.

nou ik heb deze (a simple favor) net gezien in de bios en vond hem tegenvallen.

Ah echt? Ik wilde deze graag zien maar hij draait niet in de buurt plus ik heb niemand die met me mee kan dus het is het dan misschien niet echt waard om te gaan

nou, qua acteurs en beelden etc wel goed hoor! maar ik vond het verhaal een beetje, ja ik had meer spanning verwacht, misschien is dat het haha.vriendin met wie ik was had die verwachting ook. maar als je geen verwachtingen verder hebt over het verhaal is hij misschien wel gewoon leuk!

Nou mijn idee er bij is ook wel dat er spanning in zit, dus dat zou wel gaan tegenvallen dan. Ik twijfelde toch al ivm reistijd en wweinig tijd dus ik skip 'm dan maar gewoon

Ik vind het echt leuk dat jij zovaak naar de bios gaat haha <3

1 like

Haha ah dat is leuk om te lezen! Ik heb een Pathé pasje en zie daardoor indd mega veel films :flushed:

Vond ik ook! Zou veel beter geweest zijn als het geen kruising was tussen een comedy en een thriller, zonde!

1 like

Ik kan niet wachten tot ik straks weer werk, dan wil ik een Vue movie pass.
Heb onlangs Peppermint gezien, vond 't een hele goeie film.
Heb nog een heleboel op m’n lijstje staan!

ja precies dit!!

1 like

Ik vond dit ook! Hij was een beetje te grappig. :woman_shrugging:t4:

Iemand naar het PAC festival geweest gister?
Ik vond het erg tegenvallen helaas.

Ik was er ook! Ik vond het ook een matige editie. Cold War vond ik wel erg mooi, maar Life Itself is wat mij betreft compleet mislukt. Jammer, want ik vind This Is Us wel heel mooi.

De laatste film heb ik geskipt, ben wel benieuwd hoe die was?

Net What will people say gezien: echt wel heftig en frustrerend! Zeker een aanrader.