Iemand peppermint gezien?
Gisteren Doris gezien. Wat een slechte film zeg, heb echt maar Ă©Ă©n keer echt gelachen. Verder is het verhaal ook echt saai. Zonde van mn tijd en geld
Ja, goede actiefilm. Geen hoogstaand drama, maar wel vermakelijk.
Deze lijkt mij inderdaad ook niks. Verheug me nu vooral op A Simple Favor en Venom.
Ooh jammer hij leek me best leuk ! Vind die Tjitske ook leuk altijd
Ik ging naar de ladies night hier van.
Was oke idd. Thats it.
Film wat je opzet tijdens de was vouwen ofzo
Ik heb A Simple Favor afgelopen dinsdag in de sneakpreview gezien en hij is echt heel leuk!
De hoofdrolspeler van Papillon⊠I guess thatâs me?
Zondag naar The Nun. Ben benieuwd. En over 2 weken (?) Venom!
Ben effe lekker naar de film geweest deze week. Predator was wel ok, veel actie, weinig nadenken, niet echt een verhaal maar ik hou wel van hersenloze actiefilms dus prima. Mission Impossible was echt vet, zou ik zo nog een keer naartoe gaan. The Nun was eng maar heb niet in mn broek gepoept, was wel echt minder eng dan The Conjuring 1 en 2, gelukkig voor mij. Morgen naar BlackKklansman, heel benieuwd!
Ja ik heb hem ook gezien, vond hem ook erg indrukwekkend! En bijzonder dat het op waarheid gebaseerd is.
Is wel grappig door de goodiebag! Plus dat je wat kan winnen. Zit oa flesje spa en zakje popcorn in de tas, dus de prijs heb je er sowieso wel âuitâ zeg maar.
Heeft iemand de nieuwe Papillon al gezien? Hoe is ie?
Ik ben naar Johnny English geweest. Ik heb echt harder gelachen dan ik wil toegeven
Precies dit haha. Ik heb zo hard gelachen om die scĂšne met die virtual reality bril maar ook gewoon omdat hij het is
yes hierboven al paar keer beschreven, maar zeer goed!!!
zeker aan te raden
Heb jij de eerste gezien trouwens? Ik niet, dus dit was de eerste keer dat ik het verhaal zag!
Nee eigenlijk niet, maar hij staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dus ik dacht, dan kan ik net zo goed de nieuwe kijken. Dan heb je meteen het bioscoop gevoel erbij
Iemand The Children Act al gezien?
Ja, ik vond het een mooie film! Emma Thompson speelt erg goed.