Bioscooptopic

Oh goeie! Ik lees even terug :sweat_smile: Een klasgenoot vond Alpha wel goed dacht ik!

1 like

Vandaag gezien bij Film by the Sea in Vlissingen:
I am not a witch - mwah, niet mijn ding, wel goed en blijf er ook over nadenken. Over hoe heksen worden behandeld (tentoongesteld) in Afrikaanse dorpen

Searching - ik vond ‘m goed. Wel apart, je zag alles vanaf een computerscherm, maar zat goed in elkaar.

Morgen weer!

1 like

Ik heb ook Den Skyldige gezien. Het lijkt heel erg op Searching qua filmtechniek. Dus eigenlijk een karakter in 1 ruimte en het gros van de input via telefoon of schermen. Inderdaad datzelfde beklemmende gevoel. Dat viel me gelijk op.

Jammer echt als mensen zitten te giechelen. Als ze naast me zitten zeg ik er altijd wel wat van en anders SMS ik, Pathé in dit geval. Ik wil echt niet mijn filmbezoek door anderen laten verpesten.

1 like

Ik ben net dankzij dit berichtje naar BlackkKlansman geweest en: dankjewel! Ik vond het echt heel indrukwekkend. Zou hem zeker aanraden!

Wat goed dat je dat doet! Ik twijfel heel vaak en heb het nog nooit gedaan en daardoor al een paar keer me een hele film kapot geërgerd. Wat sms je dan als reden? Geluidsoverlast oid?

Geluidsoverlast, 2 meisjes, rij 8 rechts. Zoiets. Een lokatie helpt echt.

1 like

Ik had laatst ook mega veel last van meisjes die tijdens de film constant op hun telefoon keken en dus fel licht verspreidden. Toen baalde ik wel dat ik niet bij PathĂ© zat en niet kon sms’en

Ik vind die reclame voor het filmfestival zo ontzettend mooi gemaakt :heart:

Vrijdag naar Crazy Rich Asians geweest, vond het zeker een leuke film!

2 likes

Ik vind dat altijd wel een drempel om te doen omdat je dan zelf met een oplichtende scherm in een bios zit

Ik vond Alpha maar Mwah
Mooi verhaal mooie beelden maar een beetje langdradig en weinig actie

Ik vond Searching matig, de manier van vertellen werd een beetje een gimmick. En ik vond het einde ook wel apart.

Searching einde

Dat ze zo live uitzonden hoe zij uit dat gat getakeld werd haha

Morgen hopelijk naar The Nun! Iemand die al gezien?

1 like

Ik ben in 4D geweest, waarom :joy:

Ik heb afgelopen weekend ook Searching gezien, vond hem verrassend goed. Had er niet veel van verwacht, maar origineel en wat onverwachte twists. Geen hoogstaande film, maar de moeite waard om ooit eens te kijken.

Hahah noooo, lef!

Jaa inderdaad, knap gemaakt! Ook wel een beestje nostalgie met al die technologie van vroeger.

Wauw wat vond ik pappilon een indrukwekkende film. En zeker niet verkeerd om twee uur lang naar die heerlijke hoofdrolspeler te kijken.

Echt een bijzondere film
 waargebeurde films raken me sws altijd heel erg.

Niemand die deze film ook heeft gezien? Echt een aanrader

Ik kwam hier eigenlijk om te zeggen dat Den Skyldige 1 x bij onze pathe draait deze week. Vnv, dus ik ga proberen die te kunnen zien!

1 like

Gisteravond die nieuwe Johnny English gezien, 3/5. Best een grappig filmpje, maar wel heel voorspelbaar en tja, die grapjes zijn natuurlijk ook net echt van het hoogste niveau. Maar vind Rowan Atkinson gewoon zo droog.

1 like