Bioscooptopic

Ja, dat had ik ook. De film heeft echt indruk gemaakt op mij.

1 like

Wat grappig dat hij bij jullie wel echt indruk maakte. Ik vond Den Skyldige zo saai? Wel een goede twist, maar kon mijn aandacht er verder niet echt bijhouden.

Ik vond 'm goed! Geen hele verrassende twist maar ik zat met vier mensen in de zaal en iedereen was muisstil. Droeg wel bij aan de sfeer denk ik.

1 like

Ja, ik had Blackkklansmen ook in de voorpremiere gezien. Zeker een film die iedereen gezien moet hebben.

Searching over een vader wiens dochter vermist is, is ook een hele goede film. Vooral de manier hoe de film gebracht wordt is innovatief en draagt echt bij aan de spanning in het verhaal.

Ik heb de Happy Time Murders gezien. Ik vond het in het begin wel grappig, maar na een tijdje herhalen de grappen zich. Toen vond ik het flauw worden.

1 like

Helemaal eens, wat een goede film! Ik vind eigenlijk dat iedereen 'm moet zien.

Ookal zeggen jullie niet wat precies de twist is, zouden jullie toch niet willen vermelden dat er in een bepaalde film een twist zit? Ik vind dat eigenlijk ook al een beetje een spoiler, en zit dan de hele film te ‘zoeken’ naar de twist.

Sorry, niet zo handig inderdaad! Helemaal niet bij stil gestaan.

1 like

Oeh, BlacKkKlansman had ik net gereserveerd voor morgen, dus ik ben heel benieuwd!

oeh hopelijk gaat deze in NL draaien
5 likes

@Enthusiasm Heb de trailer al gezien bij Pathé, daar gaat 'ie sowieso draaien. Volgens mij de 27e?

Gisteren BlacKKKlansman gezien, was onder de indruk!

2 likes

Ik ga vanavond naar The Nun
 ben gewoon zenuwachtig hahaha

Ik ben ook wel benieuwd!

Hahaha ik heb ook gereserveerd voor zondag maar ik ga denk ik niet.

Ga wel morgen naar Searching! Trailer zag er vet uit.

1 like

Ik heb Alpha gekeken. Die film over hoe de relatie tussen mens en hond is ontstaan. Visueel heel mooi en leuk om wat meer over die oertijd te zien. Hoewel ik niet weet of dit uberhaupt waar is.
Ook een mooi verhaal ondanks dat het wat voorspelbaar is.

alleen maar grote namen dus wil hem graag zien, maar ik snap geen snars van de trailer/het verhaal hahaha

Heb net Equalizer 2 gezien, vette actiefilm!

Jammer dat bioscooppubliek zo’n invloed heeft op je filmervaring, hù

1 like

Ja echt jammer! Vooral omdat de bioscoop normaal juist zoveel kan bijdragen aan een filmervaring.

Ik ga morgen naar Blackkklansman. Iemand die deze al gezien heeft?

ik twijfel over morgen tussen deze en Alpha haha
je moet even terugscrollen, velen hebben hem al gezien las ik!