Ohhhh ik ga er morgen naartoe, ik huil nu al. Oke grapje, maar ik ben wel heel erg benieuwd
Ik heb vooral de hele tijd met een hele brede glimlach gezeten. En oke, een klein traantje, maar vooral glimlach!
De film zit echt boordevol goede quotes.
OkĆ© stomme vraag misschien maar is het ook een zielige film? Ben jaaaaren geleden naar een film van Tijgertje geweest toen ik al best oud was en moest toen ik de zaal uitliep echt keihard huilen. Dus dat moet ik nog steeds aanhoren van mān familie. Ga volgende week naar die film dus wil me alvast voorbereiden
Edit: oh ik lees net je laatste post! OkƩ een klein traantje dus, dat wordt dan bij mij een hele emmer hahaha
Een emmer aan tranen van het lachen dan!
Ik ben ook heel gevoelig daarvoor. Ik word al verdrietig steeds als Iejoor iets zegt
Hahaha ja precies!! Blij dat ik niet de enige ben. Had serieus al tranen in mān ogen net toen ik eraan dacht
Tampopo gezien, echt een aanrader!!1 Wel weer een lange zit (2 uur geloof ik).
Jaaa, ik vond hem zo leuk! Heel lief en vertederend. Hij is overigens niet zielig, alleen heel heel heel schattig. Dat lachje van Pooh, awww.
Ik heb net Book Club gezien en hij was leuk! Gewoon een lekkere feelgoodfilm met goede actrices.
Christopher Robin gezien. Zooo lief
ja zooo lievig
Ik vond hem zoo leuk! Echt een aanrader voor iedereen
ik dacht dat ik deze in het vliegtuig had gezien, maar dat was een hele andere Christopher Robin!! Yes nu kan ik nog een keer.
edit: hij draait hier alleen 's middags? Wat stom.
lekker zaterdag middag gaan dan
Onze PathƩ doet kut en ze hebben de grote zaal met Dolby Atmos geluid nog maar een paar x per dag in gebruik ipv de hele dag door. En dan zit ie natuurlijk stampvol, waardoor ik er geen zin meer in heb. Al weken niet naar de film geweest (okee 1x) echt zo zonde. Hoop dat ze snel die zaal weer de hele dag opengooien.
Net Crazy Rich Asians gezien, vond 'm echt heel leuk (en er zaten een paar herkenbare āfamilieledenā in, haha).
Ik heb gisteren Den Skyldige gezien. Die was echt ontzettend goed, heel sterk, iedereen die kan: ga dat zien!
Door je post gereserveerd voor morgen! Ben benieuwd.
ah ziet er heel interessant uit
baal dat die niet draait bij de Patheā¦
Hij draait nu al in Pathe Buitenhof in Den Haag. Op 17 en 24 september draait hij voor zover ik nu kan zien in alle steden.
die heb ik in de sneak preview gezien een paar weken geleden! Was idd een sterke film, en ging echt met een raar gevoel de bios uit na de twistā¦