Bioscooptopic

Leuk! Bij welke biosscoop is die pas dan geldig? Dat vind ik ook wel een nadeel van de pathépas, want de bioscoop waar ik het liefst heen ga is geen Pathé… Volgens mij krijg je bij de pathépas ook 10% korting op eten en drinken idd, ideaal!

Misschien kun je kijken of cineville daar geldig is?

Alle bioscopen van Vue. Je geeft degene op waar je het meest naar toe gaat, verder kan je daarvan overal naar toe.

Heeft jouw ‘lievelings’ bioscoop niet zo’n pas?

Nee, dat is een op zichzelfstaande bios, niet van een grotere keten zoals pathé of kinepolis of iets. Maar denk dat ik gewoon voor de pathépas ga!

1 like

Ik heb The Meg gezien. Van tevoren dacht ik al dat het een typische enge haai film zou zin en dat klopt. Als je er gewoon in gaat met die verwachtingen is het een prima film.

Ik ga vanavond naar Crazy Rich Asian, heeft iemand die film al gezien? Verwacht geen top film maar gewoon een beetje vermaak.

Ik niet, maar het boek vond ik heeeeel leuk. Veel plezier!

Equalizer 2 wederom supergoed

Jawel! 10% bij een gewone pas en volgens mij 15% bij zo’n superpas waar je ook geen toeslagen voor 3d en brilhuur evt voor hoeft te betalen.

@macklemore Dank je wel!

@Smiley Oh chill, dat is precies waar ik voor in de stemming ben vandaag!

Ik was ook positief verrast door Crazy Rich Asians. Hele leuke romcom!

1 like

Ik heb de film dit weekend ook gezien, maar ik had ook het idee dat er zelfs scènes in de trailer niet in de film zaten? Zoals het knuffelen. Of is dat normaal bij films en is dit de eerste keer dat het me opvalt?

Ik vond hem wel leuker dan ik van tevoren had verwacht. Inderdaad een vrij platte film met flauwe humor, ook best hysterisch met vlagen, maar goed, alsnog wel een leuke avond gehad.

haha is normaal! ben ik achtergekomen door egf want ik heb die vraag ook ooit gesteld bij een bepaalde film. trailer daarvan was echt totaal anders, ik kom even niet op de naam van die film
je hebt een team voor de trailers en een team voor de film zelf, zoiets was het. ze filmen heel veel scènes waarvan zoveel procent ook daadwerkelijk gebruikt wordt en heel veel stukken niet. dan heeft een trailerteam zegmaar net de stukken gebruikt die niet meer in de film voorkomen.
ik weet niet meer wie mijn vraag toen beantwoordde, diegene kan het waarschijnlijk beter uitleggen.

1 like

Was het toevallig bij Downsizing? Dat was echt de grootste domper van een film ooit en daar was de trailer ook met veel leukere scenes die niet in de echte film zaten.

nee niet downsizing! heb ff nagedacht haha maar het was The Snowman

op 1.50 voor de mensen die de film hebben gezien. die blonde vrouw gaat op een totaal andere manier dood?

1 like

Volgens mij had ik destijds geantwoord. Je hebt het zo al prima uitgelegd. :grin:

1 like

Ik heb Crazy Rich Asians gezien. Leuke Romcom, echt een paar laugh out loud momenten. Wat mij betreft zijn er iets te veel verhaallijnen, maar het hoofdverhaal is echt heel goed.

2 likes

Oh man ik hoop echt dat deze film ook in Nederlandse bioscopen gaat draaien, nu al zin in! (maar hij lijkt me wel heel creepy)

(remake van Suspiria uit 1977, is ook een hele goede film maar deze ziet er heel anders uit)
1 like

Christopher Robin is echt een lieve film.

2 likes

Wilde er net over posten. Hij was echt heeeeeel cute, kon het bijna niet aan.

1 like