Bijzondere huizen op Funda

https://www.funda.nl/koop/lage-vuursche/huis-41377568-kloosterlaan-4/#foto-28

Wel awkward veel stoelen bij die tafeltjes hier

3 likes

huh woow wait, kan dat achterste deel nou omhoog?

edit:
en ditā€¦
ā€œeen in zijn ogen ideaal verblijf voor de jaarlijkse vakanties die hij graag met zijn gezin in Nederland doorbracht.ā€ ā€¦

4 likes

Wooo dat had ik helemaal niet gezienā€¦ sick

2 likes

Ja ik ben geĆÆrriteerd dat ik niet weet waar die ondergrondse gangen heen lijden hahaa

2 likes

Sowieso zie je vet veel bij gebouwen en 4 verdiepingen en je ziet een paar ruimtes :sweat_smile:
Waaaar is de rest.

1 like

Die gang en kamer met die stoelen en piano vind ik echt creepy. Doet me aan zoā€™n verlaten huis denken zoals het verhaal van die attractie in Disneyland Parijs: Hollywood Tower of terror geloof ik

Dat staat in de lange lap tekst van de beschrijving haha, heb alles gelezen omdat ik het zo intrigerend vind. Maar die lange gang verbindt de woning met de oranjerie. 50 meter lange gang waar ook een deel van de kunst staat.
En die grote ruimte met het zwembad is dus van de oranjerie en daar worden ook vergaderingen en concerten gehouden, vandaar zoveel stoelen

9 likes

Oh jongens, waar gaat het toch heen met de huizenmarkt?! Een tiny house in Almere, bieden vanaf ā‚¬295.000.

https://www.funda.nl/koop/almere/huis-41359033-vuursteenhof-9/

1 like

Ik vind dit een geforceerd tiny house. :grimacing:

4 likes

Ik vind dat deze tiny house een ziel mist. Ik vind alles zo kunstmatig, de meubels, de afwerking, de indeling.

1 like

Ja op eigen grond van 500 m2ā€¦ is ook een hoop geld waard

1 like

Inderdaad de afwerking, die voegen in de badkamer zijn ook zo lelijk. En die slaapkamer lijkt gewoon enkel gemaakt, voor dat bedrag wil ik wel meer dan die platen

2 likes

Vooral vanwege de grond denk ik? 500m2 is best veel :sweat_smile: met een beetje kavel prijs van 400ā‚¬ de m2.

Tsja, wat is 500 m2 aan grond echt waard als er maar +/-40 gebruikt mag om te bebouwen.
Zie het zinnetje: Woning eventueel uit te breiden met 12 m2.

@anon42392789 Helemaal met je eens! Dit huisje heeft heel weinig.

Ah ja die had ik gemist, dan vind ik het ook erg veel geld voor een schuur

1 like

Haha en lekker kakken op de septic tank in Oosterwold. Leuk project daar hoor, maar mij niet gezien.

Nou ja eigenlijk wel, want een vriendin is daar ook aan het bouwen dus ik zal onvermijdelijk eens kakken op de septic tank daar haha.

3 likes

Als het over Tiny houses gaat moet ik echt hier aan denken

24 likes

Eerlijk zou ik dit best willen kopen om een halve homestead van te maken. Zou het wel compleet anders inrichten want zo kan je niets kwijt.

1 like

Haha goede vondst. Het is ook echt een tiny house maar dan wel met een grote externe berging :sob:

1 like

Man man, waarom gaan mensen dan niet de hoogte in ipv zo slapen in je woonkamer op een vliering :grimacing: ik snap die hele trend echt niet hoor (maarja ik woon zelf in een tiny house aka galerijflatje en ben 't helemaal zat en wil RUIMTE)

2 likes