Bijzondere huizen op Funda

Huis in Schiedam gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

Lekker druk

19 likes

Wowwww
Hier moet een kunstenaar(es) hebben gewoond

1 like

Haha rendertje erbij om te laten zien hoe het zou kunnen zijn.

Hier heb je een hoop werk aan.

2 likes

Romy Boomsma on steroids.

Ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet als je het leeg trekt. Er staat vooral veel te veel zooi in maar het lijkt geen bouwval

2 likes

Haha omg dat contrast met die ‘zo kan het ook zijn’ beelden :cry: :cry: ik hoop dat ze die niet hebben laten zien aan de huidige eigenaar, die krijgt een rolberoerte denk ik

2 likes

Kan alleen maar denken… wat als er brand uit breekt

3 likes

Wow! Ik vind het wel heel bijzonder en ook niet perse lelijk. Er is wel duidelijk over de inrichting nagedacht, krijg er een Efteling gevoel van. Maar wel een gevalletje nmsvpe.

7 likes

Nog even en we wonen allemaal in zo’n hok😆

Omg je zou maar thuis komen na een drukke dag in dit huis. Ik zou meteen een beroerte krijgen

2 likes

Ik had eerst niet door dat er foto’s buiten waren gemaakt. Zelfs daar zijn de muren met print.
Beschilderd plafond is wel mooi. Maar voor een nachtje ofzo.

Ik zie nu pas dat er óók een video is op funda! Hahhaha mijn dag kan niet meer stuk. Die binnenplaats.en die trap met spiegels

en vooral die ‘HOME’ in de hoek :joy:

Vind dit echt een huis voor Binnenstebuiten

5 likes

Wowww ik vind dit echt geweldig :joy: ik zou zelf nog meer rococo hebben toegevoegd en een overdaad aan opgezette dieren.

1 like

Ik stel me ook voor hoe het hier ruikt. Ik gok op rozenparfum/ wierook. Beetje muf maar wel knus.

1 like

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-87740096-gustav-mahlerplein-283/

Het huis van het 21-jarige zusje van Max Verstappen. Wat een geld joh

edit: ik heb dit via de Quote website, Oeh lala! Zusje Max Verstappen zet Zuidas-penthouse te koop voor €4 miljoen

1 like

Wat een enorm huis. Wat moet je met die ruimte als je zo jong bent. Ik vind de inrichting niet overkomen als een 21 jarige vrouw.

De servicekosten zijn zowat even duur als m’n huur :joy::joy: 730 euro haha

7 likes

Huh die banken staan echt weird haha

Keigezellig

Edit o wacht er is nog een zithoek voor wel gezelligheid

Sick hoor. Chill met zo’n familie

Ik kan alleen maar denken: hoe heeft degene die foto’s heeft gemaakt zodat het op funda geplaats kan worden dit ervaren? Die zal misschien ook wel gedacht hebben: waar ben ik in terecht gekomen?

1 like

Alleen past die cameraploeg er niet in
Of stoot alles om 🥲

Maar zoveel ruime en dan toch zo ‘klein’ door het helemaal vol de stouwen. Wat een verhuizing zal dat worden ook.

2 likes