Bijzondere huizen op Funda

Doe normaal. Serieus wie zou daar dat bedrag aan uitgeven :exploding_head:

Haha bijdrage VVE ook nog 735 euro per maand en je mag tegen een mooi prijsje gebruik maken van de voorzieningen! Mag toch hopen dat ze voor dat geld persoonlijk je toilet komen schrobben iedere week.

5 likes

735 pm en nog ziet het hele pand er zo verlept uit. Men.

1 like

735 per maand voor die verlepte jaren '70 bende :neutral_face: :neutral_face: :neutral_face: :neutral_face:

1 like

Niet direct heeel bijzonder, maar zo mooi! Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

11 likes

https://www.funda.nl/koop/stein/huis-40696912-kruisstraat-7-9/

M’n oude overburen gaan verhuizen naar dit huis! Krijg er meteen vakantie feelings bij.

3 likes

Ik ken hen ook! De tuin en het zwembad zien er echt top uit maar die badkamer :joy:

1 like

Eerst dacht ik woooow wat chill lekker vakantiehuis. Maar daarna bedacht ik me dat het er het grootste deel van het jaar toch wel anders bij ligt :sob:

4 likes

Hè hoezo staat er op de overloop een random wc

2 likes

Lol ja die tuin zal echt troosteloos zijn tijdens 8-9 maanden van het jaar, toch?
En omg die badkamer hahaha wauw

@Oprah Neem aan dat ze nog flink gaan verbouwen toch?

2 likes

jeeetje dat bad, lekker ontspannen in je grafkist
maar doe mij maar een vakantie in die tuin hoor

2 likes

Mooi maar hoe neuken deze mensen? Er zijn geen muren tussen de 3 slaapkamers

8 likes

Er zijn twee vides toch, 1tje boven de kleedkamers (waar de ouders dan slapen neem ik aan) en eentje boven de kinderkamers - die boven de kinderkamers is dan hopelijk alleen gebruikt als logeerkamer? Dan maar even een nachtje niet neuken als je ergens gaat logeren.
Die kinderkamers vind ik wel echt gaaf, lijkt me ook best leuk om zo om het hoekje van je broer of zusje te slapen (totdat je 12+ bent denk ik haha, maar misschien verhuizen ze daarom wel?)

1 like

Dat huis is echt gigantisch. Overal kamers en slaapkamers, snap er niet veel van haha.
Je krijgt in elk geval wel veel voor dat geld maar geen idee wat ik met al die kamers zou moeten!!

1 like

Blijft die winkelruimte ook winkel of wordt die bij de woning betrokken?

Ik vind dit echt heel gaaf, ja er moet flink verbouwd worden, even wat muurtjes gesloopt en een badkamer boven :joy: maar dan heb je wel echt een prachtige woning voor een goede prijs

https://www.funda.nl/koop/lage-vuursche/huis-41377568-kloosterlaan-4/

Iemand nog interesse om de overbuurvrouw van prinses Beatrix te worden?

13 likes

Wow echt heel gaaf. En lekker dichtbij de pannenkoekenhuizen. Een buitenkansje!

3 likes

Je hebt bijna een verrekijker nodig om het eind van de gang te zien :eyes:

22 likes

@Karl_Lagerfeld Hier, in deze gang, zou je een elektrische step kunnen gebruiken.

@Bergamot kan ik wel iedere week pannenkoeken of poffertjes eten op loopafstand.

4 likes

Wow ja en dat zou ook nog heel lekker smooth rijden

2 likes