Bijzondere huizen op Funda

haahahhaha

1 like

Ja wist je niet dat corona een zéér plaatselijke pandemie is? Alleen binnen de ring

4 likes

Hahaha + dit huis staat naast woerden. Dat is toch niet naast Amsterdam :joy:

7 likes

De woonplaats van mijn vriend wordt tegenwoordig op Funda beschreven als “op rij-afstand van Amsterdam” en dat het ideaal is om rustig te wonen maar in de stad te werken.
Hij woont in Friesland. :woman_facepalming:

46 likes

Ala Zandvoort Amsterdam Beach is, en de keukenhof en omgeving Amsterdam flowers is dit Amsterdam… rural?

2 likes

Laten we gewoon heel Nederland Amsterdam noemen.

6 likes

Hahahaha nietttt

Ik kom uit Amsterdam Hills. In Amsterdam Hills eet je vlaai en zuurvlees, vier je carnaval, spreek je met een zachte g, en met de trein ben je vanuit de wijk Amsterdam-Maastricht binnen 2.5 uur op Amsterdam Centraal.

49 likes

ja dit haha. ik had in november een airbnb in zandvoort geboekt en dat heette ook amsterdam beach apartment :joy: met de trein ben je er zo etc, op weinig afstand van andere steden zoals haarlem en de rest van de randstad!! dat je denkt ehhh haha

1 like

Dit is wel mijn droominrichting:

image

image

€ 2.850.000 k.k.

5 likes

Het is heel mooi, maar ergens vind ik het ook wel jammer dat ze zo’n pand gewoon compleet strippen en alle oorpspronkelijke vorm er uit is.

Past zo in die makeover show op Netflix met die blonde vrouw die alles wit met wat hout hier en daar maakt.

1 like

Hahaha die buitenkant matcht de binnenkant echt totaal niet? Ik verwachtte echt zo’n super glam appartement - dit ziet er net uit als een GGD-kliniek of een kinderdagverblijf

1 like

ze durven de locatie Woerden gewoon niet te noemen.

Wij hebben ooit mensen aan de deur gehad die een airbnb hadden geboekt in Zandvoort maar dat werd inderdaad aangeduid als Amsterdam beach en we deelden toevallig dezelfde straatnaam.

2 likes

Huh wat is dit voor zwoele pinguin joh? Hahaha

11 likes

Ja dat is wel zo!

wat is diiiiiit
ook die enorme horecakeuken
wie zou er nu wonen

Dit is ook het lezen waard :joy:

2 likes

Dit huis ziet er uit alsof het in The Sims is gebouwd. Alleen is het je droom dan om party boy te zijn.

3 likes