Ik vind die kapstok wel echt tof, maar even droppen dat je 20.000 aan muntjes op een muur hebt geplakt en dat dat 80 uur heeft gekost. Pfff moet ik eerst al die muntjes er stuk voor stuk weer af lopen bikken voor ik nieuw stucwerk kan betalen.
2 jaar wachten op een bank! Jemig ik vond mijn half jaar al lang.
Gatverdamme die muntjes zien er ook allemaal uit alsof ze door een vieze dronken man met van die zweethandjes en speeksel zijn laten vallen in zo’n plas bier en modder in de kroeg en vervolgens opgepakt en in je hand gestopt zijn - maak ze dan even schoon eerst?! of is dat de charme ervan?
Wauw, dit is sowieso een bijzonder pand maar vind de combinatie van oud en nieuw hier echt supermooi gedaan. Die ramen . Helaas een beetje buiten mijn budget haha.
Prachtig!
Heel gaaf zeg, goede mix idd. Ben ook wel nieuwsgierig wat de huidige eigenaren maken van hun nieuwe huis
Het is echt mijn droom om in een omgebouwde kerk te wonen, echt prachtig
Ik volg dit topic niet heel actief, dus ik weet niet of hij al voorbij is gekomen.
Dit huis is een oud schoolgebouw met de oude gymzaal als woonkamer. Bijzonder!
Hopelijk hangt die viezige zweterige gymzaallucht hier niet meer
Oh! Die heb ik volgens mij wel eens op tv gezien. Járen geleden
wel echt heel mooi maar ik kan alleen maar denken aan hoe je het in de keuken/woonruimte in godsnaam een beetje lekker warm krijgt met dat hoge plafond
Maar huh, 1 babykamer zit in een gang? Of zie ik dit nu fout?
Niet super apart maar vond die verschillende felle kleuren op de muur in elke kamer wel heel leuk!
Hier kan ik wel wonen en doen alsof ik in een Jane Austen roman speel.
Droomhuis dit hoor!
Ik zou best een kerk willen hebben. Dan haal ik de bankjes eruit en maak ik er wel losse woonmodules in en mag de rest behouden worden en de biechtstoel doneer ik aan FF.
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87625423-walborgpad-9/
“Heerlijk zonnebaden naast je palmbomen” Die haard in de woonkamer ook zo apart