Bijzondere huizen op Funda

Ik vind dit zo’n gek huis maar het is nu onder bod blijkbaar. Ben benieuwd of ze er een nieuw huis neerzetten of het helemaal gaan verbouwen. Ik zie ergens nog wel dat je er echt iets heel vets van kan maken

7 likes

Dat luik is voor als de Duitsers komen

8 likes

Ik vind dit best wel een gaaf huis. En de tuin is echt mijn droom (vooruit, met tuinman). Natuurlijk zijn heel veel tegels en metselwerk lelijk maar daar kan ik wel doorheen kijken. Zou het helemaal boho stijl inrichten.

8 likes

Ik vind dit echt geweldig, haha. Zou het echt wel willen kopen als ik het geld had!

En dat huis van @SpeedOfSound hierboven vind ik eigenlijk ook heel mooi maar dat heeft nog wel wat meer aandacht nodig. En zou ik doormidden delen want veel te groot.

Vind veel van die designhuizen met veel glas en hout en dan in de natuur echt mooi.

1 like

Dat urinoir… Hoe dan?! En dan wel een bad. En die beschrijving weer alsof het geweldig is😭

Dat fruit op de afzuigkap ook echt. Hoe kom je er op🤪

18 likes

Lijkt wel een kinderkeukentje zo door de foto en dat fruit, ook met die 2 stoelen erbij

4 likes

Aan de voorkant denk je: leuk, schattig huisje.
Van binnen snap ik er niks van :sweat_smile: 2 woonkamers? Steeds een stuk aan de achterkant aangebouwd?
Ik denk: bekijk de plattegrond even, maar daar had Funda blijkbaar ook geen zin in.

Iell dat tapijt in de badkamer

1 like

Hoe poept deze bewoner? Zo veel vragen

Gezamenlijke wc, kan je mooi de remsporen van je buur wegboenen.

Zo zonde die indeling. Echt totaal niet logisch gebruik makend van de ruimte. Die badkamer lijkt echt veel te groot in verhouding.

Als ik de koper zou zijn, en ik zou nog een zak geld hebben voor een verbouwing zou ik het aanpakken. Badkamer met een normaal toilet en misschien iets kleiner maken. Jammer dat er geen plattegrond is. :crazy_face:

Ik denk namelijk dat het wel mogelijk is om een inbouwkast te maken wat een deel van de huidige badkamer inneemt. Dan hoef je geen kast neer te zetten in de leef/slaapruimte en dan kun je die ruimte gewoon normaal indelen met een bed en een bank.

Wel chill dat in de VVE bijdrage echt veel bij inbegrepen is. Van tv tot gemeentelijke heffingen.

1 like

Haha een opbergruimte?:face_with_monocle: sowieso die rare groene vloer?

Hoe dan ook vind ik dit wel een leuk huis, met veel potentie als je ff flink verbouwt.

Maar miss heb ik een enorme wansmaak want ik vind het huis dat @Evenveel plaatst ook geweldig!

1 like

Een zwembad en duinen op t dak en een jongetje die zijn hondje aan het uitlaten is?

Bijzonder!

3 likes

Als ik het goed heb is dat grijze blok in de woonkamer een speksteenkachel. Dus in die ruimte zal het in ieder geval niet koud zijn haha

Ben ik de enige die hier een soort van 18+ Efteling in ziet?

13 likes

Nee, krijg vooral die associatie door de gigantische seksschommel

2 likes

Hier iets meer info

Overigens vraag ik me vooral af hoeveel schoonmaakproducten je in een wc nodig bent…

2 likes

Oh wow wat moet dat ook een interessant persoon zijn zeg. Met een een obsessie voor schoonmaakmiddelen hahaha

:heart_eyes: Zo authentiek nog, weinig aan verprutst, én met sauna en niet eens zo gek veel lekkage plekken

25 likes