Bijzondere huizen op Funda

Er lijkt ook een filter over die foto’s heen te zitten haha.
Bijzondere inrichting ook :see_no_evil:

Haha doet me denken aan een huurhuis in Hilversum, waar de kleine keuken ook zogenaamd een woonkamer zou zijn (er was niet eens plaats voor een bank), en op het einde werd er gezegd 'je hebt ook een buitrnplaatsje, je kan namelijk hier een stoel neerzetten naast het huis :grimacing:. En dat zag er precies zo uit als dit, ware het niet dat het een appartement was met recht ernaast een ander huis, geen muur. Ik heb vriendelijk bedankt :joy:

2 likes

Mooie ruime schuur.
Toch?

6 likes

Wat zou dit in hemelsnaam zijn?

Sauna? Dat blauwe kleed of doek lijkt wel heel naar om op te zitten haha

Maar die bank is dan toch raar hoog en ondiep? En die “leuning” lijkt me ook erg oncomfortabel.

Edit: ik heb een paar infrarood sauna’s opgezocht en dat is dus een veel logischer iets dan de champignon/ klimaatkast die ik had bedacht.

4 likes

Wow, cool gedaan maar veel te ruim voor mij. Lijkt me zo koud ook :grimacing:

1 like

Super mooi maar ENG als je alleen thuis bent. Van god en iedereen verlaten.

(Of ik kijk teveel moord en doodslag series, dat kan ook)

1 like

Dit idd hahah de straatnaam is ook toepasselijk

1 like

Gaaf, maar naast je hypotheek ook nog eens bijna 20.000 aan erfpacht per jaar :no_mouth: Hoewel de koper op zich wel genoeg centen zal hebben.

1 like

Huis in Utrecht gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-41289608-willem-barentszstraat-57-2/

170.000 euro voor een postzegel en dan moet je als je vrouw bent of als man wil kakken het toilet sowieso nog delen. Waarom de fuck zou je in zoiets een urinoir ophangen ipv een fatsoenlijk toilet neerzetten?

6 likes

Zodat de vrouw zijn pis spetters van de vloer kan schrobben… :nauseated_face:

Ohh, ik vind dit echt een fantastisch huis :heart_eyes:

Lekker poepen op een emmer denk ik

1 like

Wat is dit voor luik??

1 like

Ow daar zit een zwembad onder! Wat vreemd :grimacing:

1 like

Ja, volgens de plattegrond zat daar een zwembad. Maar waarom dit dan zo is “opgelost” …?

1 like

Wtf is dit voor cluedo-huis. Voor bijna een miljoen? Gooi maar plat en bouw wat nieuws. My god

9 likes

Hahaha, Cluedo huis vind ik wel een heel toepasselijke benaming!

1 like

Je kan wel zien dat het echt eigen is gemaakt, maar mega gedateerd, gelukkig geeft de makelaar dat ook toe. Vond “sfeervolle keuken” namelijk wel een heel gewaagde uitspraak haha.

Ben vooral geïrriteerd dat dit waarschijnlijk voor een appel en een peer gekocht is ooit en dat het nu voor dit absurde bedrag de markt op gaat. Ondertussen kan ik nog geen parkeerplaats op een zandplaat kopen :upside_down_face:

3 likes