Bijzondere huizen op Funda

Soms vraag ik me echt af wat er met sommige huizen gebeurd is.

Wat een horrorhuisđŸ˜±

11 likes

Heel erg dit ja! Ben benieuwd naar de Funda make over :wink:

Ziet eruit alsof Frisse Kater ook even een bezoekje heeft gebracht

14 likes

Doet me echt denken aan de badkamer uit Saw

5 likes

Hahaha wat voor mensen zouden hier ook wonen? Zuilen in de woonkamer

10 likes

Hahah een soort Italiaanse maffiafamilie die undercover in een woonwijk wonen

9 likes

Hahaha sowieso dat er “zaken” besproken worden in de sauna en het stoombad.

6 likes

Riante buitenruimte

22 likes

Oeh mooie stadstuin!!

1 like

Geen bijzonder huis, wel een gek plaatje. KIJK, ALLES WERKT!

39 likes

Wanneer je in een wagen wilt wonen maar er geen plaatsen meer zijn op het terrein.

4 likes

Haha dit zou me juist echt geruststellen na 5 jaar in een huis waarin ik elke kookbeurt 30 pogingen moest doen om vuur te krijgen. Wat heb ik vaak staan vloeken in de keuken daardoor.

God weet hoeveel pogingen ze hebben gedaan voor dit plaatje haha

3 likes

Haha dat is ook wel weer zo. Beetje trying too hard ook, dat je juist denkt dat er misschien wel iets mis mee is

2 likes

Lekker hoge prijs per vierkante meter weer. Maar ideaal voor een rijke bankier uit Wassenaar die z’n zoon een leuk optrekje gunt. Of een echte huisjesmelker.

Edit: die ‘stadstuin’ is ook nog sfeerlozer dan die tuin van die influencer met die afgeronde grindkorrels

1 like

Dit ziet er van binnen wel echt leuk en knus uit, als student had ik dit fantastisch gevonden haha! Vaak als je dit soort dingen in Amsterdam ziet is het ook nog eens lelijk en compleet afgeragd

3 likes

Haha wow ja, maar als je verbouwt heb je wel een superfijn huis denk ik (met zwembad!)

Ja dat dacht ik in eerste instantie ook maar daar zit gas water licht en de wasmachine ook bij in. En dan valt t best mee.
Maar het lijkt me wel echt mega kut dat dat niet mee opgesplitst is, voor zoiets zou ik wel echt willen weten wat voor andere mensen er nog wonen. En ik denk dat zo’n constructie alsnog chiller is als huur dan als koop.
En hoe kut is het als je de bovenste verdieping hebt en mensen zitten de hele nacht op dat dakterras
 maar met een beetje mazzel maakt toch niemand behalve de bovenste er gebruik van
 maar toch.

Als je koopt, hoef je de kosten voor g/w/l en wasmachine enzo niet te betalen? Denk dat het door de koper verhuurd gaat worden.

Actieve Vereniging van Eigenaars, de servicekosten bedragen € 199,- per maand, dit is inclusief onder andere gas, water
elektra, kabel, gebruik wasmachine en wasdroger

Ja dat zit bij die 199 euro per maand er bij in! Ik zou t ook kopen om te verhuren idd, dan is t redelijk goedkoop en je hebt best kans dat je met 10 jaar het hele pand hebt.

Ik vind dit echt heel raar en zonde dat de gemeente dit soort splitsingen van huizen toestaat/heeft toegestaan. Dit draagt toch op geen enkele manier bij aan de leefbaarheid van een stad?

1 like