Bijzondere huizen op Funda

omg die straat heb ik ook gewoond, toen betaalde ik 200 pm incl voor 5m2. is naar rato haast dezelfde prijs, terwijl 200 euro per maand aan huur betalen nu echt onvoorstelbaar is voor utrecht geloof ik. schrik me dood van die prijzen op die site.

1 like

Hoe is dit ingericht ook hahaha hadden ze het beter leeg kunnen laten, want het heeft best wel potentie als ik er zo naar kijk

Wonen in een molen :heart_eyes:

15 likes

de tekst bij dit huis :face_vomiting:

5 likes

Mike en Nicole :joy:
Hier is een cursist Story Telling los gegaan!

6 likes

Ugh, bij al die huizen van die makelaar

1 like

Gatver wat een teksten :nauseated_face:

"Mike en Nicole willen eerst boven de boel verkennen. De tuin komt straks wel. Hier zien ze 3 ruime slaapkamers en een balzaal van een badkamer. Met ligbad, inloopdouche, wastafel, toilet, inbouwspots en designradiator. Ze geven elkaar een knipoog. Het is allemaal nog ruimer als dat ze vooraf dachten.

Ook de luie trap naar de tweede verdieping loopt lekker. Wow! Dat is nog eens een super grote ruimte zeg! "

:tired_face:

11 likes
9 likes

Gaaf huis! Kan ik wel wat van maken. (met allemaal geld dat ik niet heb… :wink:

1 like

Vooral het hemel bed met opstapje op foto 16. Vind het zo schattig dat er iemand zo woonde.

3 likes

Haha ik dacht, ik herken dit. Ik heb ergens gewerkt waar we oa werkten met antiek meubilair en zijn hier uitgenodigd om te komen kijken of er iets tussen zat. Maar dat is wel echt half 2019 geweest oid.

3 likes

En je woont boven de Miranda XXL. Toplocatie.

3 likes

DAN ZE VOORAF DACHTEN pfffff :face_with_symbols_over_mouth::sob:

3 likes

Hier heb je een bad in je kantoor.

Of kantoor in je badkamer :thinking:

15 likes

“Notaris-dijkvilla”

1 like

Leuk klus huis in Zoetermeer.

Dit ziet er veilig uit :thumbsup:

29 likes

Hahaha waarom leest dit als erotische fanfiction?

Met ligbad, inloopdouche, wastafel, toilet, inbouwspots en designradiator. Ze geven elkaar een knipoog.

“Schatje… Een designradiator. Denk jij wat ik denk?” :wink:

Mike glimt al bij de gedachte aan een carport

En dit ook :roll_eyes: Valt me nog mee dat Nicole niet spontaan wegglibberde bij aanblik van de keuken.

26 likes

Dit is toch een lief huisje. Zou er zo in willen wonen
12 likes

Ik dacht even dat de wc helemaal goor was maar het zijn gewoon bloemetjes lol

Ik zou geen stap willen zetten in dit huis

20 likes