Zonder noppen had het ook wel iets weg van de MacDonals toilet.
Als het maar lekker op een rustig plekje is zonder pottenkijkers.
Voor de liefhebbers, heb weer een (nieuwe) insta ontdekt!
(@interieurterreur)
Haha top dit. Leuke naam ook
Hahaha wow. Die naam past wel evht goed hĂŠ
Hahahaha ja deze wilde ik hier net ook posten. Zo fascinerend die inrichtingen
Ik vind het zelf overigens ook altijd leuk als ik voor het eerst bij iemand thuis kom, dat diegene zegt: âZal ik je de rest van het huis ook even laten zien?â
Ik hou gewoon zĂł van binnengluren #guiltypleasure
Hier in de buurt is een nieuwe wijk gebouwd en nog bijna niemand heeft gordijnen, heerlijk gluren haha! Echt eng eigenlijk
Dat is ook echt een voordeel aan de winter. Lekker vroeg donker dus makkelijker naar binnen te gluren
Mooi! Deze mensen hebben alleen kinderen dus ik snap niet helemaal hoe zij met zân allen 's avonds op de bank zitten met koekjes en thee? Die ene bank van twee wollige planken zit toch niet lekker?!
Het huis van de oma van een vriendin staat hiertussen haha. (Ja, ik loop achter op dit topic)
Ja die bank is echt spartaans he! Er hoort eigenlijk echt zon ingezakte chesterfield of ruitjesbank te staan
Oh dit was @itsu
Die bank is als ik het goed zie een klassieker (design van Martin Visser), en kost als het een echte is een paar duizend euro⌠Hij zit overigens beter dan hij eruit ziet, maar het is idd geen hangbank.
Edit: ik vind het juist heel vet in dat huis, mooi contrast
Lekker douchen in de keuken
Ha ik vind het wel wat hebben zo klein maar dan toch alles voor jezelf hebben. Geen gedeelde ruimtes en geen enorme woning om schoon te hoeven maken. Maar de prijs voor de oppervlakte is echt achterlijk. Ik kan dat niet eens betalen.
Pff ik vind dit gewoon misdadig
Als je al zoân kleine ruimte zo duur gaat verhuren dan moet het toch state of the art zijn?
Soms denkt ik dat dit soort dingen een witwas-scam zijn. Gewoon omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand die echt gaat betalen.
Wauw dit is echt mijn droomhuis
Alles voor die eigen badkamer (douchecabine)
Wel heftig hahaha ik zat ernaar te kijken en dacht âwaarom deden ze die niet in de slaapkamerâ maar toen besefte ik me dit dit gewoon 1 ruimte is
Prachtig! Zoân leuk huis.
Dat zou je denken, maar je hebt hier dus niet eens een eigen wc