Bijzondere huizen op Funda

Plus als dit huis op zeeburg had gestaan mag je er nog 3 ton bij optellen :joy: :neutral_face:

2 likes

Vind het niet extreem gek. In de gewilde buurten in/bij het centrum betaal je voor een benedenwoning van 100m2 met tuin ongeveer het dubbele

4k per m2, das heel veel maar niet compleet gestoord

Hahaha waarvan 17 van de omgeving of buitenkant/gebouw :joy:

1 like

natuurlijk ik snap dat mensen dit hiervoor vragen maar in de grote lijnen vind ik het absurd dat we hier zijn aanbeland. Toch wel door falend overheidsbeleid (spreiding van werk blijft uit) is het voornamelijk het feit dat de woning in de gemeente Amsterdam ligt zo duur. Want dit is geen gezellige wijk. En ook architectonisch niet je van het. En met zo’n woning zit je ondanks die afstand van de meeste voorzieningen nog steeds behoorlijk dicht op je buren.

1 like

Ja helemaal eens hoor!

Gewoon een huis in Nederland gebouwd op basis van een ontwerp van Frank Loyd Wright! Het ziet er wel uit als het vakantiehuis van die vent uit Fifty Shades of Grey. Al zou ik wel wat spanking over hebben voor die bibliotheek.

13 likes

Wat jammer dat er maar één foto van het interieur is, ziet er veelbelovend uit!

3 likes

Er is ook een filmpje bij met het interieur! Daar zie je eigenlijk alles op.

2 likes

ik vind het een beetje tegenvallen, vooral de voegkeuze en bakstenen vind ik niet zo geslaagd.

1 like

Wie the fuck woonde hier? Noodstroomaggregaat, kogelwerend glas, een ondergronds paleis waar je je weken kan verschansen, dedicated ICT-ruimtes, dit is niet gewoon het huis van de lokale groenteman denk ik.

24 likes

Wat bijzonder, hoe mooi en uniek het van binnen is, hoe gewoontjes het van buiten is.

Het past ook echt totaal niet bij de overige (oude) huizen van die wijk.

1 like

Wonen in een oude stadspoort en voormalige gevangenis, ook weer is iets anders

22 likes

Ja of wel de lokale "groen"teman.

Genoeg drugsvilla’s in het Gooi haha. Deze is vorig jaar op last van de burgemeester gesloten omdat er een wietkwekerij in zat. Aardig opgeknapt wel:

1 like

Ik vraag me af bij deze en dat andere huis af hoeveel cocaïne je nog gaat tegenkomen. Dat moet haast wel haha.

1 like

Ja, zou ook echt zo’n huis niet willen kopen. Met een zoekopdracht kom je er al achter wat voor types hier hebben gewoond. Wat nou als andere criminelen de verhuismemo niet hebben gehad en ff langskomen?

7 likes

Wat een parel! En die prijs, da’s toch een koopje voor die regio?

2 likes

Ik vind dit echt zo’n leuke woning! Jammer alleen dat het zo donker lijkt.

1 like

Oh wauw dit huis zo ik echt zo kopen als ik daar zou wonen, prachtig :heart_eyes:. Ook mooi opgeknapt!

2 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte, ik denk dat dit zo weg is voor deze prijs.

Deze is zó cool! Jammer genoeg boven mijn budget