Noou ik zou het wel weten (als ik niet net had gekocht hahaha)
Love dit huis
Haha ja ik zou er ook zo intrekken.
Ik snap alleen deze foto niet. Is het plafond nou behangen met stoelen of is dit een foto die op zân kop staat?
Plafond behangen met stoelen.
Zo mooi! Moet alleen niet denken aan al het stof bij dat plafond met al die meuk eraan.
Iemand dit kleurige huis al gespot? Ik loop er wel eens langs en deze mensen hebben hun mooie auto bijpassend bij hun huis helemaal bestickerd met mini lipsticks en hakken
Deze kleurencombinaties zijn zo ongewoon dat ik het eigenlijk veel toffer vind dan zoân saaie witte hoogglans keuken etc en witte RAL-muren waar de gemiddelde FFâer goed op gaat.
Wat een hel.
Lijkt me alleen leuk om eens een feestje in te geven en dan lekker doped up alle kamers te ontdekken.
Ik vind het ook allebei niks maar ik ben een basic troela die wel houdt van de standaard visgraat vloer en zwarte keuken met gouden kranen whahah
Vind het huis zelf wel echt mooi maar jeeeetje die keuken heeft echt als inspo een NS trein
Ben heel benieuwd wat voor mensen hier nu wonen! Ik kan niks bedenken? Het staat wel voor ruim 5 mln te koopâŠ
Haha, ik dus ook! Maar zie er nooit iemand bewegen. Alleen een leuke hond in de vensterbank.
Vond dit wel een bijzondere! Voormalig kapel
Mooi!! Wat fijn dat ze de oude details zichtbaar hebben gelaten.
Dit is echt mijn droomhuis, zo mooi!
Hier staan wel wat pareltjes tussen hoor!
Heel mooi, maar die slaapkamer met dat bad zo open naast de keuken en woonkamer is wel heel raar⊠Love het idee van een vrijstaand bad in de slaapkamer, dat wil ik ook graag later als ik groot ben, maar niet als je er vanaf de woonkamer en keuken ook naar kan kijken
Haha, zitten echt bizarre pareltjes tussen. Hoe bedenken mensen het ook.
Die salon tafel! Badkamer plafond? Wow zo veel en echt over the top. Ze zijn wel heel consequent in het vloeken/hysterische