Bijzondere huizen op Funda

Ik vind het ook echt erg dat dit een koopwoning is. Je hebt dan een kamertje, maar wie is er verantwoordelijk voor de keuken en badkamer? En welke student kan er zo ff een ton uit zijn mouw schieten voor zo’n hok?

Ik zie dat je daarvoor €163 per maand betaalt aan de VvE. Ik gok dat zo’n kamer eerder beland bij een huisjesmelker die er een student in pleurt voor een veel te hoge huurprijs.

2 likes

Dit was laatst in het nieuws, als je er dan 700 oid huur voor vraagt is het interessant om te kopen. Maar vind het echt heeeeel triest dit soort dingen.

Heel degelijk huis, en dan vliegt het bij de hobbykamer een beetje uit de bocht :smile:

20 likes

Idd en die tegels met houtlook in de badkamer (wand/vloer)

De droom van Bonnie gok ik :joy:

Een vriendin van mij heeft eiken parket in de woonkamer en aansluitend tegels met houtlook in de open keuken “want dat is makkelijk schoonmaken en het verschil zie je bijna niet”. De houtlook tegels hebben een andere kleur, structuur, vorm en grootte dan het parket :grimacing:
Ongeveer dit effect dus:

image

36 likes

Hahaha wat zonde! Toch snap ik haar wel een heel klein beetje want wij hebben een eikenhouten vloer in de keuken en het is zo moeilijk om de vloer daar echt netjes te houden. Maar houtlook tegels zijn mij toch echt een stap te ver.

1 like

Ja ik snap ook wel dat ze daar tegels wilde, maar “normale” tegels waren 100x beter geweest! Je ziet toch wel dat het parket niet doorloopt, dan beter iets heel anders dan een slechte imitatie die keihard afsteekt.

3 likes

Een bed van kartonnen dozen?

Er staat wel wat design in huis, dus misschien is het een peperduur designbed.

Ik heb ook weleens een hele inrichting van kartonnen meubels gezien! Volgens mij omdat de mensen dan al verhuisd zijn.

Maar dit ziet er wel uit alsof ze er echt in slapen haha

Ja dat dacht ik eerst ook, maar er staan wel erg veel meubels en prullen in huis (en een kat op de trap!), dus denk inderdaad wel dat ze er nog wonen!

1 like

Ik moest echt 2x kijken naar dat schilderij boven het bed!
Leek een walk in closet ruimte achter het bed

15 likes

Haha ja ik dacht ook al, lekker handig om daar je blouses te moeten pakken :thinking:

2 likes

Vriendin van mij had voor de foto’s alle verhuisdozen neergezet, luchtbed erop en dat mooi opgemaakt. Ipv het rommelhok veel mooier op de foto haha! Ze had wel zo’n grote sprei dat je de dozen niet zag.

1 like

Volgens mij is het een kartonnen bed. Licht, duurzaam en niet duur. Alleen niet in NL verkrijgbaar.

5 likes

Oh grappig, dat moet hem wel zijn ja!
Ik vind het idee best goed, maar het ziet er wel een beetje armoedig uit.

2 likes

toch ook absurd een bovenwoning in osdorp voor een half miljoen.

4 likes

En de makelaar noemt het een “stadsvilla”.
Que?

3 verdiepingen, 4 slaapkamers, 2 badkamers, mega balkon, zonnepanelen, overdekte parkeerplek - zeker een enorm bedrag hoor maar t is niet een standaard Amsterdams bovenwoninkje

7 likes