Haha hoe hebben ze hier ooit toestemming voor gekregen? Past zo niet tussen die andere huizen.
Wel tof! En mega goedkoop
Ik vind het huis zelf wel mooi, maar die inrichting is zo lelijk!
Ik vind dit soort prijzen echt zo pijnlijk. In Rotterdam kan je nog geen studio kopen voor die prijs. Maar om dan maar naar Groningen te verhuizen gaat natuurlijk ook weer veel te ver. Balen.
Hahaha Ik dacht bij het zien van de voorkant van het huis: nou wat zou je bedoelen, zo erg kan het toch niet zijn…
Maar toen…
Business at the front, party at the back
Maar 2,5 uur in de auto
Nou, inderdaad. Een hele goede vraag
Oke ik stikte bijna in mn koffie na het zien van deze foto: https://www.funda.nl/koop/ede/huis-41181672-noorder-parallelweg-13/#foto-4
Fijn dat die papegaaien ook hun privacy krijgen
Zouden ze heel duur zijn? Dat ze bang zijn voor diefstal als iedereen kan zien welke vogels het zijn?
Waarschijnlijk wel ja, ik begreep eens van een oud-collega die helemaal into-de-papegaaien is dat ze heel duur kunnen zijn. Maargoed, ziet er wel echt heel suf uit.
Mooi, 100.000 euro voor een kamer
Maar dat je hier ook 24 foto’s aan kan wijden joh.
Je betaalt gewoon meer dan 10k per vierkante meter, is toch om te janken joh. Ben je huiseigenaar, moet je nog dealen met huisgenoten.
Al die huizen in dat complex op funda zijn best erg
Omg dit is de flat der weirdo’s. Ik heb hier twee tinderdates gehad ooit en ze waren allebei VRESELIJK. Beide keren gelijk bij diegene thuis afgesproken (niet heel slim, maar beide jongens kwamen op de app wel aardig en normaal over).
Deze stond er ergens vorig jaar ook al op! Echt precies dezelfde foto’s, vraag me af of het niet verkocht is en opnieuw aangeboden of dat dezelfde foto’s voor dezelfde kamers worden gebruikt. Anyhow bizarre prijs
Hahaha die eettafel ook in de keuken, staat totaaaal niet in de weg hoor