Bijzondere huizen op Funda

Los van de gare locatie van het toilet vind ik het huis echt een mega gekke mix van super oudbollig en heel hip.

2 likes

Ok het is centrum Den Haag. Maar kom, de vochtige ramen, mini balkon en badkamer??

3 likes

Al kreeg ik geld toe dan wilde ik er nog niet wonen :face_with_hand_over_mouth:
Maar dat ene raam is lek denk ik. Hadden ze wel mogen laten vervangen voordat de foto’s werden gemaakt.

1 like

Ik snap ook niet, je moet dus van je woonkamer door een gemeenschappelijke hal om bij je eigen balkon/serre te komen. Echt zo’n afzonderlijk stukje huis, lijkt me heel irritant.

4 likes

En hoe vaak zou het gebeuren dat je de deur dicht gooit en je huissleutel nog binnen ligt.

1 like

Ik snap op zich het idee hiervan, maar ik vind dit zo lelijk! Het is alsof degene die dit bedacht heeft voor een tiny house idee ging maar ter inspiratie urenlang Tetris geeft gespeeld op een oude Nokia met zwart-wit pixel scherm.

4 likes

Dat stuk onder de vide is ook echt zo benauwend. Super laag plafond, deurhoogte en geen nieuwbouwdeur, dus dat is echt heel laag. Het pand zelf is absoluut prachtig maar ik zou hier never willen wonen (en al helemaal niet voor dat bedrag)

2 likes

Zo donker. En zo onpraktisch! Je kunt daar niks uit de oven halen zonder opstapje en ik zie mezelf m’n handen al duizend keer verbranden. Die kast kun je uittrekken en de trap verschuiven, maar waar laat je dan je bank en andere meubels? Die moet je dan eerst verschuiven voordat je bij je kast of trap kunt?

4 likes

Ik vind het idee echt leuk, zou als starter best in zo’n studio willen wonen als de huur niet zo belachelijk hoog zou zijn voor 27m2. Zou wel wat meer kleur willen want dat blok is echt te treurig voor woorden.

Wow het is echt wel heel klein! Ik vind het slim opgelost, maar maar laat je al je zooi? :stuck_out_tongue:

Ja en ook gekke keuzes, als in de badkamer zo donker/massieve stukken, grote sier-spiegel. Maak dan handig gebruik van inbouwkasten, spiegelkasten, lichte kleuren etc

2 likes

“De uitstraling is sfeer”. Ja sure als je altijd al in een betonblok hebt willen wonen wel ja.

4 likes

Ja dat het zo duur is vind ik er nog wel het stomste aan haha, die 950 is exclusief alles, dus het is ook niet bepaald een poging om betaalbare woonruimte aan te bieden.

Maar er zijn dus personen in dat pand die zoiets vergelijkbaars betalen? Dat weet je natuurlijk nooit zeker maar toch, bizar. Dat de verhuurder wel meent dat dit een redelijke prijs is ook

Niets is meer te gek in populaire regio’s. Zie ook genoeg kamers (!!) van 10m2 voor €700+ te huur staan, gewoon om te janken.

Voor Utrecht is dit een redelijke prijs. Eigenlijk te zot voor woorden dat ik dit tegenwoordig ‘‘normaal’’ of zelfs goedkoop vind ogen.

1 like

Hahah toen deze net werden gebouwd heb ik een bezichtiging gehad. Het is echt heel erg klein.

alle studio’s in dat pand zijn zo duur, er woonde tot twee weken geleden een vriendinnetje van mij op de verdieping hierboven (die hebben niet die vide). Maarja wat moet je anders, er is niet veel goedkopers te vinden hier. Er hangt opzich wel een leuke sfeer, allemaal beetje zelfde leeftijd mensen en je kan intern doorverhuizen als er een betere vrij komt.

Ik vraag me af hoe dit is gebeurd

Is de verkeerde kleur geleverd en hebben ze het er maar bij laten zitten?
Zij houdt van kleur, hij van grijs. Dit is het compromis?
Zat dat kastje zo muurvast geschroefd dat het met geen mogelijkheid los kwam, dus hebben ze de badkamer eromheen opgeknapt?

48 likes

Je zou er naast wonen :zipper_mouth_face::flushed: