Ja waarsch ergens een trapje, maar die zal wel onder t bed liggen . Haha ja en mensen zonder vide kunnen al nauwelijks op tijd bij de deur zijn
Of een trampoline, waarna ze aan die rand hangen en zichzelf dan op dat platte stuk trekken
Dan hoop ik dat de makelaar dat even voordoet op de kijkmiddag
Haha en de makelaar op Funda: “speelse indeling”
Niet echt een bijzonder huis, wel bijzondere verkooptechniek.
Scrollen levert je ook nog een duivenkop op.
En een man op de steiger die denkt wtf gebeurt daar??
Hahaha fanastisch die was me nog niet opgevallen!
Niet verkeerd dit huisje, totdat je de foto van de overloop ziet… heh?? Gewoon een toilet op de overloop zonder deur ervoor
Hahahaah WAT
Ik ben zo benieuwd hoe dit gegaan is
Aannemer: "ja we hebben ff gekeken maar wc is helaas niet mogelijk boven, er is niet genoeg ruimte om er een muur te plaatsen
Bewoner: “maar wat nou als we géén muur doen? ik moet 's nachts altijd plassen, dus ik moet en zal een wc boven hebben!!!”
Aannemer: “oh oke!”
Hahaha wat vreselijk.
Mja op zich, iedereen zegt altijd “wij plassen en poepen altijd met de deur open, echt geen geheimen in onze relatie!!!” dus geen muur en deur bespaart wel lekker
Hahaha ja precies dit. Zoveel vragen
Bouw er dan gewoon een klein hokje omheen, desnoods zo klein dat de deur open moet blijven als je erop zit
Onbegrijpelijk. Een wc midden op de overloop plaatsen zonder deur of gordijn of wat dan ook terwijl er gewoon een wc beneden is.
Symboliek
Haha dit doet me echt denken aan een aflevering van Bed&Breakfast waar in de mini slaapkamer een open wc was gebouwd ongeveer aan het voeteneind van het bed. Er zat wel een stukje glas waarvan maar een klein stukje non transparant was: en dat hield ook op boven de wcpot.
En er zit dus niet meer dan een looppad tussen de wc en het bed. Dus je kunt s’ochtends lekker wakker worden met uitzicht op je kamergenoot’s billen op de wc.
Ook dat kussentje in de vensterbank
Alsof je daar gaat zitten en praten met de poepende partij
Haha ik wist meteen welke aflevering je bedoelde! Maar deze vind ik iets minder gek, al is het natuurlijk echt niet fijn als je moet poepen.
Oke geen Funda maar ik zit in een facebook groepje voor kamers/ studio’s in Den Haag en ineens komt er een foto van de badkamer voorbij :
Hahaha, ik dacht eerst: oh, oké foto vanuit bad, prima. En zag toen die voeten pas en dacht dat het een raam was, maar het is een spiegel volgens mij? En hoe hoog heeft ze haar benen dan wel niet?
En dan nog zo’n glijmat erbij ook!
Precies wat ik ook dacht! Het lijkt me ook zo onwaarschijnlijk dat ze haar benen helemaal opzij heeft gedaan om die foto te kunnen maken. Ik denk dat het toch een raam is?