Bijzondere huizen op Funda

Ziet er wel zo uit ja, haha

Wat een koude uitstraling

Zoveel tuin in de stad!
Verschrikkelijke keuken wel.
6 likes

Dit huis is echt de belichaming van Oilily

14 likes

UNIEK OBJECT. Ja dat is het, wat een verschrikking.

5 likes

Dit huis ligt naast mijn ex studentenhuis, maar ik had gvd niet zoā€™n tuin

Ik zou gelijk die tuin in rennen en nooit meer 1 stap over de drempel zetten. Wat vreselijk al die kleuren en objecten.

1 like

Ik vraag mij echt af wat de gedachten waren van de makelaar op het moment dat je dit huis in stapt. Hoe ga je dit in vredesnaam gunstig verlopen?!

Ik denk als je echt een klap geld kan neerleggen naast het aankoopbedrag dat je hier wel iets heel tofs van kan maken en idd die tuin is een droom in de stad.

2 likes

De makelaar had er wel zin in schijnbaar
1 like

Oh, maar wel potentie! Ik zou het alleen verschrikkelijk vinden om tussen die huizenblokken in te zitten. Zoveel mensen die je tuin in kunnen kijken. Ok en de buitenkant is eigenlijk ook echt lelijk.

Ik vind het wel wat hebben, maar zo onderhoudsgevoeligā€¦ Ziet er ook uit alsof dat helemaal opgeknapt moet worden, je mag er buiten die bijna vijf ton nog wel een ton of twee bijrekenen volgens mijā€¦ Wel tof project, ben benieuwd wat de nieuwe eigenaren ervan gaan maken, kan alleen maar beter worden iig.

Zo fascinerend, deze werkplek op de rand van een afgrond

Zet dan minstens een hekje neer ofzo

31 likes

Krijg er helemaal angstzweet van

3 likes

Zie ook nergens een trappetje om boven te komen

2 likes

LOTE!

2 likes

Ik voel me heel dom maar ik begrijp niet wat Lote is haha

2 likes

Haha moest echt even nadenken maar living on the edge vast!

5 likes

Tering, ik bibber al als een rietje als ik op een keukentrapje moet staan :joy:

1 like

Ja nergens een opening te vinden naar zoā€™n videtrap ofzo. Zou er stiekem een ladder verstopt zijn onder het bed of in de kast? Lijkt me ook onhandig als je dan aan het werk moet en de deurbel gaat, moet je snel naar beneden een wankele ladder af :rofl:

2 likes

Haha ja was een 50% kans

@EllaFitzgerald idd :rofl:

1 like