Bijzondere huizen op Funda

Woow wel tof! Maar hoe doen ze dat met afvoeren en elektra enz? Precies in het midden de buizen?

Dat huis was laatst bij Binnenstebuiten. Aan het einde wordt ook uitgelegd hoe dat werkt met de leidingen. Gaat via flexibele buizen in het midden.

3 likes

Ik vind dat soort huizen zo leuk! Ik lees soms ook op een blog van mensen die nu zo’n huis aan het bouwen zijn. Daar wordt ook het een en ander uitgelegd over hoe het werkt.

2 likes

Wauw! Doet me denken aan van die bijzondere bouwprojecten uit “de grote verbouwing” - een Brits programma is dat… op sbs geloof ik

Ah leuke link! Jeetje wat een pech maar ook vastberadenheid, heel knap

Oké dit is geen huis maar wel heel bijzonder :exploding_head:
Bijna 1 miljoen voor een parkeerplaats?! Gelukkig kan je hem ook huren voor €990 per maand.

11 likes

Mét gammel kraantje en tl-lampen, koopje hoor.

De ruimste garage in de buurt :joy::joy:

Verbaast me nog dat ze er geen studentenkamer van hebben gemaakt

8 likes

Ja, of 2. Lekker cashen!

1 like

Ik kan hier zo woest van worden.
Hoop zo dat die markt snel naar de tering gaat. Laat alles maar klappen.

1 like

Dit is een hele andere markt dan de huizenmarkt. En die gaat helaas niet klappen. Er komen in Amsterdam steeds minder parkeerplekken op straat, en met een vaste parkeerplek hoef je nooit te zoeken en is je Maserati of Ferrari beschermd tegen schade en diefstal. Iets dat de verzekering van deze auto’s vaak eist. En je kunt op een losse parkeerplaats vaak geen hypotheek krijgen, dus dit is handjecontantje zeg maar. Mijn ervaring is, dat dit soort parkeerplekken alleen maar in waarde stijgen met de jaren.

Maar dit bedrag is helemaal ridicuul per vierkante meter en het vermoeden is, dat deze prijs een manier is om aandacht te genereren, om het zo makkelijker te verhuren.

Leuk, vooral heel Amerikaans huis. Met gevangenis in de kelder
14 likes

Even in aanvulling hierop, wat ook leuk is om te volgen op insta is cheapoldhouses (Amerikaans) of cheapnordichouses (Scandinavië)

2 likes

“single family home” met extra gevangenis zodat je je kinderen even op kan sluiten als ze kut zijn. Fascinerend

3 likes

Ik vind dit een heel apart huis. Beneden lijkt het wel een entertainment-zaal van een jeugdherberg met die tafeltennistafel. En dan die vreselijk “industriële” details. En dan heb je een paar slaapkamers die geen ramen lijken te hebben?

Beetje een eng huis vind ik. Heb je trouwens het verschil tussen foto 23 en 24 gezien? :grin:

9 likes

Wat een vreemd huis, inderdaad! Zoveel vragen…

1 like

Hahaha ja, ineens dat zwembad gevuld!

1 like

Is neem ik aan gephotoshopt?

1 like