Bijzondere huizen op Funda

Ik moet trouwens zeggen dat het zelfs voor deze regio een relatief koopje is hoor. Ik had 8 ton ook niet gek gevonden.

1 like

Wauw wat een prachtig huis. Hier zou dit letterlijk 8 keer zoveel kosten.

Ik vind het zo kut dat ik vanwege mijn werk best wel aan de steden verbonden ben. Als ik de keuze had dan was ik gister weg uit de drukte en dan zocht ik me een hoeve in de Limburgse middle of nowhere.

4 likes

Zooo tof :heart_eyes: Vraag me alleen af wat voor gebouwtje aan de voet van de watertoren staat? Een soort informatiecentrum?

6 likes

Je ziet het op foto 8, er zit een makelaarskantoor in :slight_smile: En is ook de ingang voor de toren zelf, met de lift.

Heel bijzonder! Moest wel even lachen om de “een kans die je niet mag laten lopen”, in de tekst. Oke oke, ik koop hem wel.

1 like

Super gaaf! Heb heel lang de droom gehad om in een watertoren te gaan wonen. Nu verkies ik liever een vuurtoren, vraag me niet waarom.

Ik denk dat ik het over het hoofd zie, maar wat is bijzonder? De prijs?

ik denk de staat van de woning in combinatie met de prijs?

1 like

Zo’n slechte staat

Oke dan zat ik goed, ik dacht dat er nog iets was wat ik miste ofzo. @Reflect echt verschrikkelijk inderdaad

1 like

Je kan er ook niks aan doen omdat het een huurhuis is. Dus dan zit je met die rare badkamer

Niet heel shocking maar vond het wel leuk om te delen

1 like

“Altijd al in het centrum van Beverwijk willen wonen?”

Hahaha hoe raad je het, echt een droom :sweat_smile:

21 likes
5 likes

Wil nog niet dood gevonden worden in Beverwijk of Velsen-Noord

7 likes

Lol “eind vorige eeuw”, volgens mij vergist die makelaar zich een eeuwtje

3 likes

Motor in de vensterbank, een keer wat anders dan twee dezelfde vazen.

7 likes

Geen Funda maar ik moest er wel om lachen
Ibiza of Capelle??? Nou zijn die witte meubels ongetwijfeld ook op Ibiza te vinden en de palmen ook, maar de grindtegels verraden al genoeg

35 likes

hahahaha Capelle is echt alles behalve Ibiza :cry:

13 likes

Huis in Twello gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/twello/huis-41033072-daslook-20/

Dit huis draait met de zon mee :grimacing:

18 likes