Dat eerste denk ik ook ja! En grachtenpanden zijn ook op een bepaalde scheve manier gebouwd en je kunt er niet zomaar muren o.i.d uitslopen anders komt het alleen maar schever te staan.Of in de ergste gevallen stort er een gedeelte in.En dat het monumenten zijn zal ook wel meespelen ja,mijn opa woonde ook in een monumentaal pand en de regels zijn vrij streng.Ook al is het helemaal van jezelf (mits je de grond ook afgekocht hebt anders is het nog niet 100% van jezelf).
En dan zie ik in Selling Sunset megahuizen van 3 miljoen dollars. Que que que
Ik dacht wauuuw vier/vijf ovens. Maar wanneer gebruik je die eigenlijk? Als je privƩ chefkok langs komt om het kerstdiner voor te bereiden?
Wel echt een mooi pand! En fijn ook al die en-suite badkamers. Maar wat een geld voor slechts een verdieping, bizar.
Volgens mij heeft het hele lage plafonds. Of dat lijkt zo op de foto.
Leuk stuk ook over de man die hier woonde
Niet direct een bijzonder huis, maar een koopgarant huis waarbij je met 25% korting het huis koopt en als je het ooit wilt verkopen, je het terug moet verkopen aan de huidige verkoper? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, wat een gekke constructieā¦ https://www.funda.nl/koop/breda/huis-41079357-daniel-marotstraat-29/
Is niet zo gek hoor, wordt veel gedaan door woningcorporaties, is vooral in slechte tijden gunstig voor de koper want je weet zeker dat je je huis verkocht krijgt, en je hypotheek en dus kosten zijn lager dan normaal. Verkoper heeft in de tussentijd geen onderhoudkosten en de gemiddelde koper knapt het huis wel op, itt de gemiddelde huurder. Zit wel vaak een regeling aan vast m.b.t. delen van winst/verlies aan vast. Dit was mijn spreekbeurt
Wow die ziet er echt bizar uit. Als een soort spookhuis. Wel echt tof.
Ik vind deze ook gaaf, maar alles is effectief een ruimte en dat is niet heel handig
Inderdaad ik heb zo een huis. Ik betaal 80%, de woningbouw 20%. Dit was toen speciaal voor starters in mijn dorp, zodat die een nieuwbouw huis konden kopen. Als je er als eerste bewoner uitging binnen 5 jaar mocht je geen aanspraak maken op de winst. Ik ben 2de bewoner dus dan ging dat niet op. Eigenlijk zitten er wat mij betreft geen nadelen aan.
Ja ik hou hier dus echt enorm van, zou hier zo willen wonen!
āāEen appartement dat als een collectors item kan worden gezien.āā
Collectors itemā¦ kijkt op bankrekening en kan de āācollectionāā beginnen met een garagebox
Garagebox? In Utrecht? Doe maar duur.
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen om de treffendheid van deze post.
Het lijkt echt onmogelijk iets te vinden in je eentje
Ik heb het wel getroffen, ik weet het.
Iemand nog 2 miljoen voor me?!?!?! doe mij dit huis maar.
Ik keek dus nog ff verder in die buurt.
dit is toch om te janken. die prijs. voor dit. HOE!!!
Ja het leven is een bitterbal in Utreg
Dit is echt een fantastisch huis ja.
aaah ja ik denk als ik daar fiets altijd, wow hier zou ik wel een appartementje willen hebben. Zoān chille locatie. Maar ehhh ja voor die prijs, laat maar zitten.