Huh is dit serieus?
Dit is echt het ultieme leen bakker huis, hier woont iemand genaamd marlies ofzo
Hoe bedoel je? Dat huizen veel te duur zijn? Of of het normaal is om een zwembad uit te testen als je bij een huis gaat kijken
Het eerste: ja ik vind huizen echt bizar duur
Het tweede: hahahahaha nee natuurlijk niet. Alhoewel ik het gezicht van de makelaar wel wil zien als je daar in je zwempak aan komt
Nee ik bedoelde dat je naar een huis ging kijken dat je toch niet gaat/kan kopen
Leek me nogal tijdverspilling voor iedereen namelijk!
Hahaha ooo ja kan ook nog.
Nou we zijn nu wel huizen aan het bekijken om een beter beeld te krijgen wat we willen en waar. Maar geen huizen van deze prijscategorie want dat gaat zolang Gaston niet langskomt echt niet gebeuren.
Dus eigenlijk zijn we wel huizen aan t kijken die we niet gaan kopen, maar wel met het doel ooit wel te kopen (binnen afzienbare tijd iig).
Ja nee dat snap ik!
Succes in ieder geval met de zoektocht!
Bijzondere prijs voor zo’n juweeltje
Wat een eng krot
300.000 voor 38m2, only in Amsterdam
“met op de eerste verdieping nog een entresol”
Als hier brand uitbreekt ga je toch gewoon keihard dood hier? Wat een eng hol.
Ja inderdaad! En zo te zien heb je bijna geen daglicht. Alleen van het dakraampje
Ik vraag me zo sterk af of hier iemand heeft geleefd, en hoe dan? Permanent? 1 dag per jaar? Is het te doen? Hoe zit dat inderdaad met brandveiligheid enzo?
Ik kan me heel goed voorstellen dat er ook een heel onprettig sfeertje hangt, omdat het zo beklemmend en grimmig is zo met al die dichte muren om je heen.
Ziet eruit alsof het gediend heeft als zo’n martelkamer in de onderwereld
Er zit ook een niet-bewonersclausule bij zo te zien, dus is door de verkoper niet bewoond als ik me niet vergis. Overigens lijken de ramen naar buiten dicht te zijn gemaakt (zie tegenover trap en links van de deur) ? Gezien de locatie zou het dan nog best op te knappen zijn denk ik
Eigenlijk kan ik geen foto’s uitkiezen om dit huis te laten zien, dus bekijk vooral alle foto’s even hahahahaha
Ik denk omdat het gebouw is opgedeeld, maar je oorspronkelijk wel de trap kon nemen. Misschien konden ze de trap niet weghalen vanwege de stevigheid? Of kosten/luihei/monumentale waarde of gewoon voor de mooi haha.
€11.000 per m2
Vind die lift trouwens wel reuze interessant. Doe je dan eerst je deur van het slot, stap je in de lift, om de deur weer op slot te doen?
Sowieso het idee dat je een lift ‘nodig’ hebt in je huis omdat het zo groot is.
En dit is nog niet eens de duurste op de Keizersgracht! Er stond er eentje tussen van 5 miljoen… Maar dan heb je wel het hele pand i.p.v een verdieping,maar exclusief erfpacht dat dan weer wel
Maar dit is mijn lievelings (die plafonds ):
Tot ik de loterij win maar stiekem naar binnen blijven gluren als ik langsloop ben ik bang.