Bijzondere huizen op Funda

Ja als er nou in elk geval al iets moois in stond etc, maar gewoon helemaal vies kaal?? Knettergek. Verderop staat dan weer een heel mooi huis voor 5,5 ton en dat is zon contrast met dit appartement??
Wel een klein stukje verderop, maargoed.

2 likes

Hollandser kan dit huis niet zijn, maar wel mega schattig!

Nog een leuke bierbrouwerij voor een escape room/ spookhuis.

1 like

Ik kijk sowieso te veel op Funda voor iemand die geen huis gaat kopen.

Hoewel wonen in een watertoren wel heel tot is. Dit is ook wel een hele bijzondere inrichting.

Dit ook, maar wonen in een voormalige kerk lijkt me toch iets raars.

6 likes

De fuck zeg… alles in dat huis is stervensduur maar zeer ongewild voor het allergrootste deel van Nederland. Hier is een zeer specifieke doelgroep voor.

1 like

Hey daar dreef ik slapend in mijn kano toen!

3 likes

Dus je komt niet naast me wonen??

Ik snap als ik die huizen zie echt niks van Utrecht… sure het is wel een leuke buurt maar niet 535 voor 80m2 leuk… ik vond deze al bizar

Maar dan woon je tenminste op rol afstand van het station, stad EN dit ziet er wel heel netjes uit.

@Tunnelvisie hahahahaha lievelingsverhaal

@MACdonalds die mensen zijn vast goede klanten bij driehoek wonen :joy: ik mis een glazen salontafel met betonnen zeemeermin…

2 likes

De bewoner van de watertoren heeft iets met OrgAnisChe vOrMen. Het bed is nog net rechthoekig, haha.

2 likes

en WAUW, die kerk!

Maar wat jij zegt herken ik wel. Mijn man & ik riepen jaren dat we ooit in een kerk willen gaan wonen en inmiddels denk ik ook, hm toch een beetje gek misschien. Maar deze is wel heul mooi zeg, jemig.

Wow die kerk! Ik snap alleen die Smeg koelkast op de 10e foto niet, zo random in die kamer

1 like

Echt hé. Deze mensen hebben best wel een goed gevoel voor smaak haha. Alleen een beetje jammer dat Jezus je aankijkt terwijl je in bed ligt. Of dat er een Smeg koelkast in de woonkamer staat hahaha.

Oh die kerk :heart_eyes: Op Instagram heb je @het_kerkhuisje, die woont ook in een kerk, echt goals.

2 likes

Ik zou er na 3 weken ook wel spuugzat van zijn dat je voor je biertje vanuit de tv-kamer 3 trappen op moet om in de keuken te komen, ik had denk ik alleen een iets minder opvallende koelkast gekozen :stuck_out_tongue:

Hahaha lijkt een heel normaal huis van buiten…

Tot je de kozijnen ziet. en de muren. en de plafonds.

9 likes

Oeff, da’s heftig, haha. Behalve dat alles zo gekleurd is, zijn de muren ook super grof gespact. Dat kost echt zoveeeeel moeite om glad te krijgen…

Wauw, heftig. Lijkt wel de binnenkant van:

9 likes

Daar kun je toch gewoon een stucadoor voor inhuren die daar even doorheen raust? Of denk ik nu te makkelijk?

Ehh, ja daar zeg je me wat haha. Ik dacht gelijk aan zelf opknappen. Maar misschien moet het voor het stucen er ook wel af? Anders heb je een paar cm. muur minder. Ik heb er ook duidelijk geen verstand van, haha

De parkeerplek kost evenveel als mijn hele huis

Met leuke glas-in-lood ramen.

Het bijzondere zit wat mij betreft in de vraagprijs.

1 like

Wat een leuke! Fryslan here I come :wink:

Wel nog even voor een ton aan verbouwingskosten er tegenaan gooien denk ik zo haha.