Eeuwig zonde
Misschien zitten mensen met zoveel geld niet te wachten op buren zo âdichtbijâ ofzo?
2 miljoen gezakt zelfs al, vanaf de oorspronkelijke vraagprijs
Krijg je wel een dagverblijf voor je tuinman, die kan hier natuurlijk wel fulltime aan de slag
WAUW! Echt even bij weggedroomd.
Mijn ervaring is met die dure huizen dat ik het binnen vaak vreselijk vind. Te antiek, of te futuristisch of wat voor gekke smaak die rijken soms ook hebben. Maar deze, ik zou er zo in kunnen. Echt heul mooi gedaan.
PS. om sommige schilderijen zit een bak met een soort âluxaflexâ, lijkt het wel? is dat beveiliging en moet je dat iedere avond en ochtend open en dicht doen, weet iemand wat dat is?
foto 29:
Haha ik dacht dat dat gewoon een hele lelijke lijst was. #cultuurbarbaar
Dat huis in Aerdenhout staat volgens mij al eeuwig te koop. Die heb ik al zovaak voorbij zien komen.
Voor een flatje!
Een poppenhuisje! https://www.funda.nl/koop/verkocht/eemnes/appartement-87863648-eemhof-17/#foto-19 (is al verkocht)
ik hou het in de gaten, ze heeft al 2 tepels wit overgeschilderd sinds gister
Jarenlang langs dit huis naar een deel van de uni gelopen en ik dacht altijd al dat al die huizen in die straat bijzonder zouden zijn van binnen, maar dit overtreft mân verwachtingen.
Echt heel mooi opgeknapt.
Heel mooi! Maar hebben ze de wcâs ook niet vernieuwd? Of zou het gewoon voo de vorm zijn?
Ik denk dat er wel een hedendaags toilet inzit
âPrijs op aanvraagâ⊠Nu wil ik echt weten wat dit moet kosten haha
WAUW!
Hebben
Grappig, dit huis ziet er van binnen precĂes zo uit als dat ik altijd denk als ik zulk soort huizen zie. Van de beige muurkleuren tot het âno place like homeâ kussentje op het bed. Haha!
Zijn de muren beige? Meh dacht dat het grijs was, had al bijna een bod gedaan.
Hey das grappig, daar gaan we morgen kijken
Wow jullie kijken naar huizen van 1,5 miljoen? Good for you! Haha
Hahahaha I wish (of eigenlijk niet want het is belachelijk hoe duur huizen zijn).
Met dit weer is t wel een ideaal huis om te bekijken. En dan moet t zwembad natuurlijk w even uitgetest worden