Bijzondere huizen op Funda

Deze mensen hadden heel graag in een circustent willen wonen.

1 like

Ik dacht dat ik alle afzichtelijkheid gezien had, maar toen kwam de badkamer

1 like

Ik denk dat het voor hun heel belangrijk is dat mensen weten dat er water in de badkamer is.

2 likes

Jaa haar huis is zo mooi. Ook eindelijk een celeb-huis wat er niet uitziet als een woonwinkel of museum maar gewoon als een huis waarin geleefd wordt.

2 likes

Zo jammer ook als verkopers zelf foto’s maken en teksten schrijven. Daar ga ik in ieder geval van uit bij deze, anders is het gewoon een heel slechte makelaar

Hahaha die Flintstone/Caesar omschrijving is perfect. Ik barstte gewoon in lachen uit toen ik bij die foto van die woonkamer (?) aankwam.

2 likes

Stel je voor dat je bij mensen langsgaat die hier wonen. Dat je van buiten denkt ‘oh leuk huisje!’ en dat je bij binnenkomst je gezicht in de plooi moet houden.

2 likes

8,8 miljoen. :+1:

6 likes

Wauw, ik vind het echt prachtig!

1 like

En dat voor een appartement! :scream:

Tering, wat een geld zeg. Ik wed dat je in Rotterdam voor een tiende daarvan in eenzelfde soort verticaal blok beton kunt wonen.

En dan nog 1100 per maand vve :eye::lips::eye: daar kan je een heel huis van huren

7 likes

Naast de €30.000 hypotheek per maand maakt dat geen indruk meer denk ik :sweat_smile:

2 likes

Ik kan dat gewoon cash betalen hoor, jij niet???

1 like

Er staat een winkel display met brillen naast het bad :thinking:

1 like

We zochten op grootst beschikbare oppervlak in de regio :scream:

1 like

Goh even mijn maandlasten berekenen… €56.000 :scream:

2 likes

Wauw zo mooi! Alles klopt hier.

2 likes

Lekkere winst wel, in 2006 gekocht voor 9,7miljoen (voor renovatie).
Maar de vraagprijs is ook al weer een miljoen gezakt in het laatste jaar, ze komen er nog niet zo makkelijk van af :stuck_out_tongue:

1 like

Onvoorstelbaar dat er mensen zijn met zoveel geld :scream:

Ik snap overigens niet waarom 144 niet apart verkocht wordt, het heeft zelfs al een eigen kadastraal perceelnummer? Lijkt mij beter verkoopbaar.

2 likes