Bijzondere huizen op Funda

Ja hallo ik wil lachen om gekke huizen, maar Funda doet het niet :sob:

Die geĂŻsoleerde muziekkamer is wel wat voor dat blokfluit jongetje uit Enkhuizen.

8 likes

Christus te paard.

Na het lezen van alle reacties had ik een vermoeden van wat ik te zien zou krijgen, maar niks of niemand had me hierop voor kunnen bereiden

2 likes

Hier wil je toch in de winter met de slee van af.

4 likes

Ik vind dit stiekem echt heel mooi. Doet me wat denken aan de Mid century modern huizen van frank lloyd wright in Amerika. afbeelding

afbeelding

Al zou er vanaf gaan mee de slee ook heel cool zijn om te zien.

15 likes

Oh nog een soort van mid century woning in Nederland. Heel bijzonder. Alleen deze persoon heeft ook zijn stenen verzameling tentoongesteld? Het zijn blijkbaar fossielen. Geweldig hahaha.

3 likes

OkĂ© ik heb een nieuwe hobby. Bungalows kijken of Funa. Dit huis licht blauw op ‘s nachts?

Gaan mensen hier echt bijna een miljoen euro voor betalen?? Zijn vast mensen die het prachtig vinden (en het zal vast natuurlijk ook om de locatie gaan).

De woning heeft een ovaalvormige as, opgetrokken in glas. Samen met de glazen panelen aan de voorzijde van het gebouw zijn deze voorzien van LED-verlichting in diverse kleuren instelbaar.

Als je meer van rood of groen houdt kan dat ook! :sweat_smile:

1 like

Ik zou het eigenlijk wel kopen haha. Van dat hokje kan ik dan eindelijk mijn koelkast magneetjes museum maken.

2 likes

Of mijn buurman die een zangcarriĂšre ambieert maar echt 100% talent mist en dat probeert te compenseren met heel veel oefenen.

1 like

Waarom staat dit hier zo op het randje. Krijg bijna zin om die tv even een tikje te geven :joy: @Luipaard

15 likes

Hahahaha,ik maak altijd rare bewegingen in mijn slaap en draai alle kanten op dus bij mij was die allang op de grond geflikkert.

5 likes

Nog een bungalow. Dit is echt een heleboel hout.

Whaha man man man wat een enorme tekst

4 likes

Ik vind het bijzonder onaantrekkelijk klinken dat de woning “wel 80 verborgen verhalen heeft”. Adje geeft mij het idee dat ik liever helemaal niks van zijn verborgen verhalen wil weten :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Wow deze is echt bijzonder maar wat. een. geld. Daar moet toch nog mega veel aan gebeuren??

Geen Funda maar wel voor de liefhebbers van mid century modern

5 likes

Love haar huis😍

1 like

Jaa haar huis! :heart_eyes:

Ze vertelde dat ze veel items bij https://www.1stdibs.com/ koopt. Zoveel leuke meubels, maar zooo duur!

2 likes

Oooh geweldig haha haar huis is echt heel cool. Zij is alleen super irritant.

https://www.marktplaats.nl/u/bij-de-tijd/16165279/

Dit is een hele leuke mid century modern winkel in Nederland. Ik heb bijna al mijn meubels hier vandaan en alle meubels staan in een verlaten zwembad.

4 likes