Bijzondere huizen op Funda

Ja, dat is een hele rare foto… Sowieso de eerste foto’s heel raar. Ik heb altijd het gevoel alsof je met foto’s mensen mee kunt nemen, als een verhaal, door een huis. Maar dan moet het wel logisch zijn. Bij de eerste foto’s denk je nog, waar ben ik?

Haha zal me niet verbazen als de afwas eigenlijk ook kunst is (a la Duchamp/Andy Warhol) :crazy_face:

Ik heb een tijdje in dit wereldje gewerkt en er zijn veel makelaars die bijv de eerste 6 foto’s een “grande tour” doen (voorkant huis, woonkamer, keuken, slaapkamer, tuin, zoiets) en dan vanaf foto 7 de hele serie vanaf het begin. Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat een saai huis van de voorkant maar met een mooie tuin, de foto van de achterkant als eerste krijgt om zo mensen te lokken. maar deze eerste foto’s zijn me een raadsel, wat jij zegt haha, je bedoelt je bijna verdwaald.

2 likes

On topic:

was het duurste landhuis van Nederland al gedeeld? Uit de Philips familie

https://www.landgoeddewielewaal.com

2 likes

Is dat nog steeds niet verkocht? Of staat het gewoon weer te koop?

Soms ben ik evht blij dat ik niet uit zo’n rijke familie kom, ik zou me echt vervelen als ik letterlijk alles al had

1 like

Nog steeds te koop, maar vorige week was het weer in het nieuws.

Zijn er nou weer foto’s van die maffia martelhokjes gelekt? :wink:

Als je een shotje neemt bij elke open haard die je tegenkomt raak je ook goed lam volgens mij.

8 likes

Haha wow, ik krijg ook echt een beetje SM-associaties bij bijna al die kunst. Die traliedeur en dat bed helpen ook al niet :’)

2 likes

Doet me een beetje denken aan Rose Red van Stephen King
afbeelding

7 likes

Zo idyllisch… een echte boerderij omgeven door puur beton

4 likes

Haha, die poort heeft ook echt nut om indringers tegen te houden…

2 likes

Hier wonen Caesar en Fred flintstone samen

24 likes

Ik dacht echt wat bedoel je met Fred Flintstone en Caesar die hier woonden, maar na de foto’s bekeken te hebben, denk ik dat je geen treffendere beschrijving had kunnen geven

9 likes

Hahaha oh wat erg dit… die kast ook met die halve deurtjes :joy::joy:

1 like

Lelijkste huis wat ik ooit gezien heb :disappointed_relieved:

Dat bed is ook bekleed met vloerbedekking?

2 likes

O jazeker

2 likes

Wat een kosten om dat weer naar een beetje normaal terug te krijgen.

Ik vind het wel knap van de makelaar, die volgorde van foto’s. Eerst denk je: mooie locatie, vrij uitzicht, ziet er veelbelovend uit. En de keuken is prima, misschien niet helemaal mijn stijl, maar prima. En dan de slaapkamer. Je denk nog, ach, die pilaren omver halen, vloerbedekking eruit en verven. Maar dan… Iedere stap wordt erger… :exploding_head:

12 likes

Ik kan je garanderen dat het een waterbed is. Voormalige vrienden van mij hadden hun appartement op ongeveer dezelfde manier ingericht. Inclusief waterbed met vloerbedekking en jacuzzi in de woonkamer.

Holy shit was een lelijk huis haha.

2 likes