Sterker nog, in eerste instantie kon je geen stream aanzetten zonder haar te horen roddelen óver Els en toen Theo weg was werd het ineens roddelen mét Els. Ik snap niet dat zij niet begrijpt hoe dat overkomt, dat ligt niet aan de productie hoor.
Hij zei ook iets van: ik kan dit toch niet winnen, dan ga ik er beter uit. Ik weet niet of ik dit wil meespelen, dus dan stop ik beter mee. Ik heb thuis meer te doen.
Hij wilde weten of zijn zonen/fietsenwinkel het konden zonder hem en hij weet nu dat dat gaat. Dat was zijn doel van meedoen met Big Brother. Kijken of het ook zonder hem kon en dat weet hij nu.
Ook niet leuk voor Thomas, uurtje geleden zat hij met Jill in de slaapkamer nog te praten hoe hij de negativiteit beu is, dan speelt hij een spelletje met Patrick en dan begint hij even te klagen.
Maar ze bomen er wel zo niet over door. Nu spelen ze weer gewoon verder. Ze blijven er niet in hangen.
Els en Nathalie konden uren (zo leek het toch) 3 zinnetjes blijven herhalen.
Na een week?
Na het weekend is dadelijk het halve bb huis leeg
Snap je
ik denk al 10 dagen ofzo. Maar inderdaad 2 weken is inderdaad erg kort.
Tuurlijk wel mooi dat hij gerustgestellende gedachten daarover had als ouder.
Haha vind dat persoonlijk alsnog best veel. Met of zonder corona.
Ze hadden voor dat ze gekozen werden allerlei gesprekken gehad met psychologen om te testen of ze sterk genoeg zijn om het aan te kunnen. Bij sommige vraag ik me af hoe ze die ‘test’ zijn doorgekomen. (Daan, nathalie). Er wordt ze toch heus wel goed en duidelijk vertelt over hoe veel bullshit ze buiten en online zullen krijgen?
Iedereen kwam binnen VOOR DE MONEYZ maar een paar kut tweets en die ton verdwijnt als sneeuw voor de zon
Why?? Mensen praten altijd kut over je alleen normaal is het achter je rug om???
Ik kan m’n vinger niet helemaal op de waarom leggen, maar ik vind Julie echt totaal niet fijn of sympathiek overkomen. Ik erger me aan haar zonder precies te weten waaraan
Jowi is nu z’n koffer aan het pakken…
Jowi gaat vandaag weg en volgens mij gaat Nathalie ook weg… En Daan wil nu ook weg want ze wordt toch volgende week naar huis gestuurd haha. Hele huis loopt leeg joh!
Neeeeeeeeeeee
Dan had Els net zo goed mogen blijven
Als Liese nu wint vreet ik mn schoen op
Maar ik vond dit ook wel apart hoor, ineens moeten ze in 5 minuten beslissen of ze gaan? Ik snap nu wel dat Nathalie boos is, want ze zou eigenlijk zondag nog een gesprek met die psycholoog hebben en daarna beslissen.
En ik lees nu op FOK forum (die kijken echt 24/7) dat Patrick ook twijfelt om weg te gaan omdat hij het toch niet kan winnen. En hij weet nu dat zijn kinderen zonder hem kunnen (na 10 dagen lol).
Daan gaat ook weg. LOL!
Patrick heeft zijn koffer niet gepakt in deze 5 minuten, dus ik denk niet dat hij gaat.
Edit: Daan nu wel ruim na 5 minuten
Ik ben echt bang dat Jill en Thomas nu eruit gestuurd worden door die Belgen . Dan stop ik echt met kijken.
Nederlanders mijn medelanders jullie zijn wel zwakzinnig ik ga naar België verhuizen voor de echte doorzetters
Ik mis Els die wilt vast mee naar België met mij
HAhaha wat hilarisch. Kunnen ze 't programma wel opdoeken straks
Ze hadden nooit Belgen en Nederlanders samen moeten doen. Dat is vragen om groepjes. Hebben ze dan niks geleerd van Expeditie Robinson.