Big Brother

Ja, oke daar kan ik wel inkomen. Maar ja, dat is dan ook wel het idee van Big Brother :sweat_smile:

1 like

Wow ze hebben echt veel geknipt dan in de uitzending. Ik vond het al zo gek dat er echt maar een paar stellingen waren. 6 lieten ze zien geloof ik. Hebben ze eindelijk een spel, stelt het niks voor. Maar de helft is er dus uitgelaten. Waarom doet de productie het dan Ć¼berhaupt. Pff. En dan ook nog lezen dat Jowi eruit stapt omdat feitelijk de productie gewoon kut is. :sleepy:

2 likes

Ik denk dat je ze bijna allemaal wel hebt! Nathalie was vooral boos/verdrietig dat er geen positieve tweet of comment over haar was geweest en over sommige anderen wel. En nadat ze dat geuit had (ook tegenover de productie), is ze heel lang niet in beeld geweest op de stream en elke keer als ze er was en ze ging praten (wat eventueel negatief over zou kunnen komen op de kijkers) ging het beeld weer van haar weg. Ze heeft waarschijnlijk flink geklaagd en nu probeert BB haar een beetje buiten schot te houden.

Onee vind het echt kut als hij er uit gaat, ik vroeg me nog af, toen met Theo ook of ze daar geen boete voor moeten betalen ofzo voor ā€˜contractbreukā€™ als je zelf vertrekt. Lijkt me niet echt goed voor je programma als iedereen zelf maar weggaat

Ja daar was ik al bang voor. Ik las toevallig op Twitter dat ze dit spel speelde en heb gelijk de livestream opgezet en een stuk teruggespoeld om alles mee te maken.

Ik hoorde Nathalie gisteravond ook op de livestream zeggen dat ze heel lang met de psycholoog had gesproken in de dagboekkamer. En dat fijn was. Dat is dus blijkbaar wel iets wat ook gewoon kan. Maar verder is zij gisteren bijna niet in beeld geweest inderdaad.

Ik ben echt fan van Thomas en Jill. Ik vind ze samen zo leuk. Niet persee als koppel (dat moeten ze zelf verder weten) maar vooral die vriendschappelijke vibe.

5 likes

Thanks voor je reactie!!

Aah wel goed dat dat kan. Lijkt me ook wel heftig daar, maar moet zeggen dat ik wel steeds meer irritatie krijg bij Nathalie. Ze stelt zichzelf echt als slachtoffer op, vind ik. Ja, in iemands gezicht (bv Els) is ze vast heel aardig maar achter mensen hun rug om is ze inderdaad echt vals en flink aan het roddelen. Vind dat ze met de uitspraak ā€˜dat ze aan het roddelen isā€™ echt nog geluk heeft gehad als je kijkt wat er over haar geschreven wordt.

Volgens mij heeft ze veel meegemaakt in haar leven, dat vind ik oprecht echt erg voor haar, en verklaart enigzins haar gedrag wel. Maar ik vind dat persoonlijk geen excuus om zo gemeen achter mensen hun rug te doen. Ik zou me zo onveilig bij haar voelen.

3 likes

Ik dacht dat Nathalie ook wel van de confrontatie zou zijn maar volgens mij durft ze dat niet. Van de week met Liese had ze echt tegen in moeten gaan.

Zij is echt zoā€™n type, ā€˜grote bek, klein hartjeā€™. Ze doet altijd stoer maar is volgens mij gewoon super onzeker.

1 like

Umm had zoveel sekspartners in 2020 niet verwacht van Naomiā€¦

En dat ze er allemaal zo heftig op reageren om wat de buitenwereld denktā€¦ ja dat is toch eigenlijk ook een beetje het hele punt van het programma? Alles wat je zegt en doet wordt gefilmt en zal voor altijd op internet staan. Je legt je figuurlijk bloot en mensen kunnen je voor altijd judgen over alles. Dat is big brotherā€¦

Daarom zou ik ook zelf nooit meedoen.

Lijkt erop dat alleen Liese geen fuck geeft om wat mensen denken, voor die is negatieve aandacht ook aandacht.

1 like

Nu met corona vind ik het echt veel. Je houdt dan echt geen afstand. Maar aan de andere kant, sekswerkers en parenclubs waren ook open.

Voor de rest boeit het me echt niet of je nou 286 op de teller hebt of 0. Dat moet je lekker zelf weten. Maar als je daar zit, weet je dat iedereen mee kan luisteren op tv. Al denk ik dat je dat snel ook vergeet

Ik zeg ook wel eens over iemand dat dat zoā€™n lekkere knuffelbeer is, maar dat heeft dan niks met uiterlijk (dik zijn) te makenā€¦ het is toch gewoon een uitspraak bij iemand met hoog knuffelgehalte?

1 like

Niemand zegt toch dat een knuffelbeer dik is. Dat maak jij er nu van.

Ze noemen hem de knuffelbeer omdat hij ook echt met elke mee doet. Dat zie ik een Nick of Michel niet doenn

Of dat dikke mensen altijd vrolijk en grappig moeten zijn want anders ben je niet alleen dik maar ook nog chagrijnig

3 likes

Nathalie wil ook weg verteld ze nu op de livestream. Ze wacht morgen het gesprek nog af (ik denk met productie/psycholoog) en dan maakt ze een keuze.

Ze is heel erg kwaad op de productie dat ze die berichten hebben laten zien. Ze hadden die negatieve invloed van buitenaf niet moeten tonen. Dingen komen anders over op tv dan het daar echt is. Zij heeft alleen negatieve berichten over zichzelf gelezen en de rest had complimenten enz. Die balans klopt niet zegt ze. En ze wil zich niet verantwoorden straks voor hoe zij op tv komt.

En ze roddelt niet, maar ze ventileerd.

1 like

Ik vind dit echt naar voor Thomas en Jill, die ergeren zich zo aan de negativiteit van de rest. Ik snap dat helemaal, ik zou echt gƩk worden van dat negatieve gezeik van de helft van de mensen daar.

5 likes

Ze blijft zich daar maar aan vast houden, dat het op tv anders overkomt dan hoe het daar is. En dan wordt ze boos op de productie. Maar de livestreams worden niet bewerkt en daar komt ze, vanaf dag 1, al super negatief over iedere keer. Op een gegeven moment kon je geen stream meer aanzetten of je zag haar roddelen en konkelen met Els. Ze praat het voor zichzelf goed door te zeggen dat iedereen over iedereen praat en ā€œDaT iS heT sPelā€ en dat is natuurlijk ook zo maar er zit wel verschil in. Ik heb vaak genoeg leuke gesprekken gezien tussen andere bewoners zonder dat er geroddeld wordt of negatief wordt gedaan.

Ik vind het heel interessant om te zien hoe dat werkt als je in zoā€™n huis zit. Het lijkt of ze het zelf niet doorheeft hoe ze overkomt. En de andere bewoners zeggen er ook niets van of praten met haar mee.

2 likes

Ik vond het net ook echt zielig hoe Thomas daar op bed lag. En dat hij nu steeds gaat nadenken of hij wel mee kan doen met pokeren met dat groepje enz. Zo hoort het gewoon niet te zijn.

1 like

Pfff, nu is Patrick ook al aan het vertellen dat hij erover denkt om eruit te stappen.