Big Brother

Wauw hahaha, gaat lekker zo lol. Ben benieuwd of er nu nieuwe bewoners gaan komen ook

Ik kijk nu live en blijkbaar gaat Danielle nu ook hahaha ok doei allemaal

Alle Nederlanders eruit haha. Behalve Michel en Jill. En er moet toch verplicht 1 Nederlander en 1 Belg in de finale?

Jill die daar zielig staat toe te kijken ;(

Als Thomas eruit wordt gestuurd is Jill ook exit. En andersom ook denk ik.

Wowww wat gebeurt er allemaal :frowning: Ze houden niemand meer over daar

Wat is dit voor een slap gedoe zeg. Vond Jowi echt leuk. Maar de rest mocht wel weg gewoon met stemmen. Kan me wel voorstellen dat t niet is wat je verwacht. Maar zet een beetje door.

Misschien kan het nog, ze zoeken vast mensen nu :stuck_out_tongue:

1 like

Daan met haar ik sta volgende week toch op de nominatielijst… dub is het spel waarom heb je ooit meegedaan

Gaan ze er nu alle drie uit?

Nathalie is ook aan het inpakken wat kut

Wij willen Els!!! Haal Els terug!!!

1 like

Ja. Nathalie, Jowi en Danielle

1 like

Wel echt lullig voor iedereen die is afgevallen maar ik hoop echt op nieuwe bewoners!

1 like

Ik kan me ergens wel voorstellen dat als je zeker weet dat je er volgende week uit gaat, liever nu al vertrekt. Het ziet er echt super saai uit. Hele dag beetje bankhangen. Niks te doen. Shit sfeer vanwege die nominaties. Ben wel blij dat Danielle weggaat. Ze deed me denken aan de manager van mijn eerste baan. En dat was een vreselijk mens :stuck_out_tongue:

Ze werden in de woonkamer geroepen door BB en die zei het volgende:

Bewoners,

Ik heb belangrijke boodschap … allemaal
Ik zie dat de sfeer beneden alle peil is. Sommigen niet meer prettig in mijn huis
Dat is jammer. Het experiment is soms zwaar, maar dat hoort erbij.

Maar het is aan jullie om daar samen door te komen. Mijn vraag is simpel: zijn er naast Jowi nog andere bewoners die twijfelen? Dan is nu het moment om daar een keuze in te maken. Vertrek of blijf.

Maar als je blijft wil ik dat je gemotiveerd bent, en er 100% voor gaat. Kies dus bewust en doordacht. Doe dat voor jezelf, in stilte. Elke beslissing is goed. Doe dat nu.

Ik geef jullie 5 minuten de tijd. Wie wil gaan, de koffers staan klaar in de gameroom

Aan degenen die gaan, bedankt voor een bijzonder avontuur.
Aan iedereen die blijft, we gaan samen nog een prachtige en boeiende tijd tegemoet.

En toen gingen Jowi, Nathalie en Danielle inpakken

8 likes

Veel kandidaten begonnen opeens te praten over een mogelijk vertrek. O.a. Danielle, Nathalie en Patrick. Toen heeft Big Brother ze een ultimatum gesteld waarin ze 5 minuten kregen om na te denken of ze willen vertrekken. In de gameroom stonden alle koffers van de kandidaten.

1 like

Productie was ook helemaal klaar met ze lol

7 likes

Wow :flushed:

Nathalie is boos omdat big brother gister ofzo zei dat nathalie tot zondag kan wachten en met de psycholoog zal praten, maar nu wordt ze opeens on the spot gezet en moest ze binnen 5 minuten kiezen

Snap wel waarom ze daar pissed door is. Maar aan de ene kant, steeds dat ‘jaa ik ga naar huis’ gedreig in de groep is ook niks. Zo steken ze elkaar ook aan.

Omg big brother zit op het forum!!! Bedankt voor deze tea :heart:

Grapje natuurlijk

Wel sensationeel als ik niet zo een last zou hebben van een medische kwaal had ik er zeker nu naartoe gegaan en mezelf naar binnen gegooid

En mezelf tevens boven op Michel geworpen (ook een grapje)

Had ook een Carolien Knettertje om Els te eren gedaan

3 likes