Big Brother

Toch wennen. Zo stream zonder Els in de hottube.

6 likes

Ja Els me vriendin :sob:

Ugh ik hoop dat Danielle er volgende week uit gaat. Gisteren zei ze tegen Jill dat ze haar “grappig dom” vindt, en dat je niet “slim en of superknap hoeft te zijn om leuk te zijn”. Waarom zou je zoiets zeggen? Echt niet oké.

8 likes

-.- wat een rare en nare uitspraak. Ze mag er van mij nu helemaal uit. Gaf haar eerst nog voordeel van de twijfel. Ben nu wel klaar met haar :see_no_evil:

Ja ik vind haar ook echt niet sympathiek.

Vond haar eerst best okay, maar laatste dagen is ze steeds naarder geworden. En alles maar afschuiven op de groep :see_no_evil:

Die productie is ook raar hoor. Dit doen ze echt vaker. Als er geklaagd wordt door de bewoners schakelen ze meteen over.

Ze hebben toch ook een spel gehad met allemaal negatieve tweets en dat ze moesten raden bij wie het hoorde. :roll_eyes: Volgens mij is dat bij sommige bewoners best hard binnen gekomen.

1 like

Heh, ik lees nu op twitter dat Danielle, Nathalie en Jowi allemaal weg willen? Zou wel een leuke twist zijn als de Belgen hierdoor om elkaar moeten gaan stemmen

2 likes

Ik denk omdat zijn maatjes weg zijn dan? Misschien niet meer naar zijn zin? Ik val nu ook midden in de stream dus durf het niet zeker te zeggen. Blijkbaar moest Zoey ook huilen nadat ze had gepraat met Jowi.

1 like

Ik kijk de uitzending en patrick wil ff chillen op de bank maar liese, zoey en julie zitten uitgebreid hun borsten te bespreken en te bekijken hahah te grappig

1 like

Jowi wil naar huis omdat hij zichzelf niet kan zijn in het huis, heeft ook te maken met de vragen/fragmenten tijdens de liveshow en de tweets. Ze zijn allemaal bang voor een slecht imago, waarom doe je dan mee aan zo’n programma…

Ze willen gewoon weg omdat de Belgen in de meerderheid zijn, thats it. Ik hoop dat ze alle drie gaan.

1 like

Als Els gister mocht blijven en Jill zou huismeester zijn dan had je Daan en Nathalie niet gehoord😉

2 likes

Jammer zeg! Vond hem de leukste Nederlander in het huis :frowning: ben ook bang dat ik ga afhaken. Jill en Thomas zijn bij mij favoriet. De rest interesseert me niet echt.

4 likes

Ik vind het jammer dat hij gaat, vindt ‘m echt leuk. Maar ik heb wel moeite om te begrijpen waarom hij nou precies gaat, hij praat veel maar ik snap weinig :joy: begrijp de hoofdlijn van zn verhaal, maar concreet niet echt… Michel probeert het ook uit te vragen nu maar die krijgt ook geen concreet antwoord. Heb wel het idee dat iedereen in het huis onderschat heeft hoeveel shit er over je op internet komt, lijkt me echt kut.

Valt me ook op dat er meer mensen zijn die zeggen ‘ik mis de diepgaande gesprekken’, maar ze doen dan ook geen moeite om die zelf te beginnen? Ik vond sommige gesprekken die ik zag wel best diepgaand, en dan vraag ik me af: wat is dan precies een diepgaand gesprek? Voel me dan zo oppervlakkig omdat ik blijkbaar niet weet wat een echt goed diepgaand gesprek is :laughing:

Weet iemand wat voor nare tweets ze dan gezien hebben? In de uitzending zaten er 3 ofzo, maar die waren niet echt naar? Ik vond ze juist zo mild namelijk. Kan me voorstellen dat er wel naardere tweets geweest zijn (over Nathalie bv)

Edit; ooh sorry, weet niet waarom ik dit naar jou stuur!

1 like

Ik begreep (Michel verwoorde het) dat ze wel diepgaande sprekken kunnen aangaan, maar dat de camera’s het tegenhouden om echt open te zijn. Ze willen hun verhaal wel delen met de groep, maar niet met alle kijkers.

But correct me if I’m wrong

Hahaha ja dan heb je toch echt het verkeerde programma gekozen

8 likes

Ik weet ze niet allemaal meer.
Het waren veel positieve en vooral ook grappige.

• Els lijkt op Sjakie van Flodder
  • Patrick is degene die ik echt niet versta
  • Thomas is een knuffelbeer
  • Nathalie zegt teveel snap je
  • Els draagt altijd dezelfde kleding
  • trekt Jowi nu witte sokken aan om te gaan slapen of heb ik net gekeken naar iemand die zich klaar maakt om te gaan stappen
  • Patrick verteld zijn grapjes 8 keer voordat iemand lacht.
  • Michel heeft een mooi lijf
  • Julie kan zo het zusje zijn van Danielle.

Ook een aantal over die en die zouden een leuk koppeltje zijn

De heftigste waren (volgens de bewoners)

Over Danielle werd gezegd dat ze net een kind leek die straf kreeg van haar ouders toen met de knikker/token.

• daar ging ze later helemaal op door en huilen want ze is in de 40 en dan kun je niet vergeleken worden met een klein kind.

Nathalie is koningin van het roddelen

• zorgde uiteraard ook voor heel veel tranen bij Nathalie.

Julie gaat nog veel de baas spelen.

• die was ook kwaad om wat er allemaal gezegd was. De tweet over dat ze het zusje kon zijn van Danielle vond ze niet erg.
1 like

Nooo niet Jowi :sob: