Ik vond dat gesprekje met Jill ook heel ongemakkelijk. Ze kwam totaal niet uit haar woorden en die presentator bleef maar doorvragen.
Ik vond dat zo zielig. Ze liep overduidelijk helemaal vast - dan voel je je zo kut en ze bleven inderdaad maar doorgaan. Echt stom.
O ik ben echt blij dat Els eruit moet. Ik vind haar ook maar een schijnheil.
Je voelt gewoon bijna de irritatie bij haar.
De hele communicatie in deze live uitzending loopt zo tering stroef. Ik word er zelf ongemakkelijk van.
Ja, eens. Ik hoop alleen niet dat de nominaties voorspelbaar gaan worden nu kamp ‘België’ in de meerderheid is.
Ik ben wel benieuwd hoe Els over Nathalie denkt als ze al die beelden terug ziet…
Erger me echt dood aan Liese. Ik hoop echt dat ze er voor de finale uit wordt gegooid
Ik zou zo graag de beelden willen zien dat Els op de hoogte wordt gebracht van de avondklok en rellen. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de beelden van dat ze in Canada en Duitsland aan de bewoners vertelden over de pandemie ook heel fascinerend vond.
Van een Nathalie die eerst helemaal gek werd van Els en ‘geen zin in haar had’ als Els erbij kwam zitten naar een ontroostbare Nathalie na vertrek van Els.
Viel mij op trouwens dat de mensen steeds meer ergeren aan Michel. Hij wordt raar genoemd en zijn directe humor wordt niet begrepen door de Belgen. Komt bekend voor. Gebeurde toen ook met René. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ik zie trouwens wel echt chemie tussen Michel en Naomi! Hoop echt dat het iets word😏
Qua huismeester heb ik ook hetzelfde. Dacht eerst ook Jill, maar nu denk ik ook ja misschien wel interessant als Danielle het wordt. Ze heeft denk al heel plan liggen met ideeën. Het zou goed voor de sfeer kunnen zijn. In elkgeval beter dan die biecht momenten van Liese.
Misschien komt die dan wel klaar
Ik vind Danielle echt zo’n type dat altijd overal moet melden wat er beter moet en anders kan en hoe iedereen gezelliger en aardiger moet zijn maar er zelf totaal niks aan doet. Zo irritant vind ik die types. Dan doe je alsof je goed bezig bent maar eigenlijk leg je alleen maar de nadruk op het negatieve en je doet er niks aan. Fake
Hebben jullie ook dat het geluid op de livestream vaak zo zacht is, kan er vaak amper wat van verstaan, heel irritant
Ja dit. Plus dat ze dan ook nog gaan fluisteren zoals Naomi en Zoey nu doen, helpt ook niet mee haha
Ik ben helemaal van de rel ik vond Els zo leuk ben nu aan het terugkijken ik vind het zo niet leuk van mij mag Liese er per direct uit ik vind haar zo stom!!!
Ik vind Liese wel oke. Ik erger me juist aan Nathalie en Daniëlle.
Ja snap ik ook wel maar Danielle en Nathalie vinden zichzelf niet zo geweldig en doen ook niet de hele tijd zo geforceerd mooi en dat vind ik irritant
Ja Liese je ziet er goed uit, maar er is meer in het leven dan knap zijn
Ook dat gelul over dat ze seks heeft gehad met een bekend iemand blablabla get over yourself
Ik zou Liese niet in mn vriendenkring hoeven hebben maar tis wel leuke tv. Daniëlle vind ik heel schijnheilig en Nathalie echt stom. Er is denk ik ook niemand die ik echt leuk vind. Maar he coronatijd wat moeten we anders met onze tijd.