Big Brother

Ik vind Els ook maar zuur. Snap het wel met die nominaties maar bah…

Nee ik zeg ook, ik snap het wel maar dit gaat ook niet echt helpen denk ik.

MAAKT NIET UIT IK KOM TOCH WEL TERUG

🥲

2 likes

“Ik ga niet verliezen van Pat, dat ga ik gewoon niet doen. En anders wel.” :joy:

Ik heb op pat gestemd omdat ik els echt vreselijk vind. Maar na die opmerking hoopte ik nog meer dat pat blijven mag hahaha

Eigenlijk vind ik dat best gek ja, zeker in haar geval. Vorige week heeft ze alleen maar zitten zeiken dat Liese en Naomi zo slecht met hun nominatie omgingen, dat het bij het spel hoort en ze niet zo moeten zeiken. En nu doet zij precies hetzelfde. Vind ik best irritant. Maar eens met @Penny_Lane dat dit niet alleen voor Els geldt, ik vond de reactie van Liese beide keren ook heel overdreven en Ziko’s reactie in week 1 was helemaal belachelijk.

1 like

Dit geldt toch voor iedereen? Iedereen doet aardig tegen elkaar, behalve achter elkaars rug om
En tja je moet uiteindelijk toch op iemand stemmen

Daar heeft ze zelf net zo goed aan meegedaan, door hele dagen met Nathalie te roddelen. Ik snap dat het zuur is hoor, maar ik heb er echt geen medelijden mee en vind haar alleen maar vervelender worden.

Dat klopt, maar zo is het spel.
Ik vind Patrick ook niet leuk, dus heb er ook vrede mee als hij moet vertrekken.

Ik ben ff aan het terugkijken en ik ben kotsmisselijk van Liese wat een meit zeg

1 like

Ik vind het zo heerlijk hoe Els meteen met klap handjes wakker word als dat liedje gespeeld word love elsie

Edit ik krijg het heet van die jowi en michel fight

Ik ben blij als Els er straks uit is en de rest mag ook gaan Liese, Daan, Thomas, Jowi en Nathalie.

Oh die website ken ik helemaal niet hahaha, maar hij doet het niet zo goed op m’n telefoon… Zal ‘t snel even via de laptop checken!

Ik vond Els eerst ook wel grappig maar nu bloedirritant. Daniëlle ook.

Aan het einde stond er een grote taart in de gameroom, daar zal Jill vast weer in zitten.

1 like

Wie gaat er uit vanavond denken/hopen jullie?

• Maakt niet uit Els
  • Ons Patje

0 stemmers

Van mij hadden ze wel wat spraakmakendere types in het huis kunnen zetten. Duizend aanmeldingen en dat zijn dit de beste kandidaten? Ze doen geen zak, liggen om 20:30 in bed en ik zie deze mensen ook geen seks of vurige affaires met elkaar hebben. Boring :woman_shrugging:

6 likes

Ik vind die live shows ZO ongemakkelijk. Vind geraldine als presentatrice niet echt goed uit de verf komen. En dat oproepen tot stemmen is heel irritant. En dan zitten ze daar zo ongemakkelijk op de bank, en tussendoor dat geskype met familie… minst favoriete aflevering vd week

3 likes

Hoelang blijven ze Michel nog neerzetten als “sexy man”. Zo vermoeiend :yawning_face: Die seksuologe ook nog. Pf.

Ja vind de liveshow ook echt het minst leuk om te kijken en die gesprekken met de bewoners zijn altijd zo ultiem akward, mag van mij achterwege blijven

Die muziekjes ook elke keer erbij, hou op hoor