Ja irriteer me nu aan haar, zo’n slachtoffer rol met alles
Genomineerd zijn: Patrick en Els. Het was een gelijke stand tussen Patrick en Julie en Liese moest toen de keuze maken wie er genomineerd zou zijn.
Haha ja inderdaad. Ik denk dat ze dan alsnog Julie zou helpen.
Ik had wel graag Nathalie genomineerd gezien. Hopelijk volgende week.
Fijn! Ik ga direct even kijken
Wow daar heb ik nog nooit van gehoord, heftig. Wel leuk dat ze er weer is, die zal zich helemaal de tering verveeld hebben.
Met wie moest ze die spelletjes spelen dan? Of zijn die voor in het huis
Ik wil dat Els blijft ik vind Els top
Wat vind je top aan haar? Vind haar zo schijtirritant
Zeggen dat het haar niet uitmaakt dat ze niet mee mocht doen met het spel en vervolgens de hele dag mokkend op de bank zitten als een kleuter
Die zijn voor in het huis. Ze had ze ingepakt meegekregen van de productie. Zelf had ze alleen dvd’s en puzzels in het hotel.
Ja dat is waar, maar Els zei eerst dat 't wel prima was.
Maar ze vond het duidelijk kut, dan had ze dat gewoon moeten zeggen ipv zitten mokken de hele tijd
Maar ik kan haar sowieso slecht hebben de laatste tijd
Hahaha ja ik vind Els gewoon een mood en ze is ook leuk in d’r maffe outfits en lelijke crocs. Ik kan bijvoorbeeld Liese heel slecht hebben, juist omdat zij altijd zo ‘mooi’ wilt doen naar mijn idee. Sowieso vind ik Liese een beetje interessant doenerij. Els niet, Els heeft lekker schijt en gaat een liedje zingen in een lelijk shirt met een stom petje op
Liese deed dat echt puur om Nathalie te pesten. Andere bedden waren er veel erger aan toe.
Ik vind het wel heel leuk dat Jill er weer is!
Ik vond haar heel heftig qua drukte, maar toen ze weg was was het heel stil in huis. Ze zorgt voor een goede sfeer! Ook heel leuk dat ze (eigenlijk iedereen) allemaal cadeautjes kregen. Zo hebben ze ook wat meer te doen.
Liese en Naomi!
Liese omdat ze me doet denken aan dé arrogante meid van de middelbare waar iedereen bang voor was.
En Naomi omdat ik haar echt een meeloper vindt. Ze was eerst wel veel bij de Nederlanders en kon wel goed met iedereen, maar ze is nu alleen maar met Liese, Zoey en Julie.
Jaa mee eens! Ik vind Liese totaal niet sympathiek en Naomi maar een beetje irritant eigenlijk hoe ze doet…
Ik ben een beetje afgehaakt met kijken nu, kijk af en toe even op de livestream maar ik vind de tv uitzendingen niet zo boeiend. Komt voor mij ook te laat op videoland om dezelfde avond nog te kijken.
Wat ik wel doe is de “streamverslagen” lezen op fok, daar wordt dagelijks door iemand samengevat wat er is gebeurd!
Daniëlle sowieso, ik snap ook niet zo goed dat iedereen met haar wegloopt. Op dit moment zit ze meer in mijn irritatiezone nog dan Nathalie.
Komt totaal niet oprecht over en ik vind haar een beetje sneaky. De lieve moeder spelen maar er is iets aan haar waardoor dat bij mij nogal nep overkomt.
Kom ik weer met mijn lievelingssite:
Www.bigbrothernederland.nl/
Ik kijk de dag uitzending altijd de volgende dag. Vind dat het zelf ook te laat op tv/videoland komt
Ik vind haar echt een zeikneus.
Zo maar echt! Ik wil niet lullig doen maar als hij een knappe vrouw zou zijn, had hij een hele andere tijd in het huis.