Die meid wil zo graag bekend worden haha.
Mijn gezicht toen ik dit las haha⊠wat genant om dat te benoemen
Hahaha ik vind dit topic echt leuker dan big brother zelf
Spoiler livestream, nieuwe huismeester
Liese is de nieuwe huismeester. Haar nieuwe regels:
- Als ze wakker moeten worden wordt het Big Brother lied gedraaid. Iedereen moet uit bed zijn en zân bed opgemaakt hebben voor het lied is afgelopen. Om te voorkomen dat iedereen steeds langer blijft liggen. Als iemand te laat is, moet hij/zij een duik nemen in de koude hottub.
- Elke dag een uur gezamenlijk een buitenactiviteit doen (samen eten of iig buiten tijd doorbrengen).
- Elke avond na het eten is er een âbiechtmomentâ (zo noemde Liese het). Ze bespreken hoe de dag was, of iemand nog wat kwijt wil, of iemand nog iets dwars zit, etc. Liese stelde ook meteen voor om elkaar complimenten te geven.
Ik word gek van nathalie en els die steeds samen roddelen en stressen over de nominaties. Echt de hele dag. En dan zeggen dat nietn doen. Blijkbaar denken ze dat het publiek ze leuk vind??
Nathalie maakt zich zorgen om hoe ze wordt gezien buiten het huis maar blijft zo irritant doorgaan. Ook na wat zoey en patrick hebben verteld. En dan de psycholoog zeggen dat het helemaal niet zo erg is??
Als je alle tweets en comments leest zijn die allemaal negatief over haar. Ik vraag me af waarom BB het probeert te downplayen.
Ik wil zo graag dat BB aan de bewoners een compilatie laat zien van zij die aan het roddelen zijn. Of van wat Nathalie over Els zei in de eerste week met Theo. Of wat tweets laten zien van kijkers. Zo graag.
Ik vind ze in de uitzending ook heel veel niet laten zien over dit soort dingen terwijl je op die stream bijna dit de halve dag ziet.
Er gebeurt nooit iets spannends als ik live stream kijk. Els zit te ouwehoeren met die nieuwe en jowi en het brilletje zitten weer te roddelen in de badkamer
Ik snap nu ook wel waarom er maar 3,5 afleveringen zijn. Er gebeurt gewoon niet zoveelâŠ
Ik keek net even wat fragmenten van De Gouden Kooi maar damn, wat is dit saai vergeleken met dat
Ik hoorde in de uitzending van gister toen René, Els, Nathalie en volgens mij Jill buiten zaten René wel op een gegeven moment iets zeggen van: Even uit die aswolk hoor. Dus denk dat er gewoon gerookt mag worden maar dat ze het niet/zo min mogelijk in beeld brengen. Dat was tijdens Utopia ook zo dat ze alleen in de telefooncel die buiten op het terrein stond mochten roken en dan ook niet mochten praten (gezien ze dus liever geen content uitzenden waarbij gerookt wordt).
Oh dat is me ontgaan dan! Zou wel goed zijn als ze nu ĂŒberhaupt niet mogen roken, in Utopia leek zowat iedereen te roken en zaten ze continu in die telefooncel
Pfff, hoe zijn Nick en Jowie het haar van Thomas aan het verpesten. Ik denk dat die scheerbeurt ondertussen al een uur duurt en Thomas ziet er steeds meer ongelukkiger uit
Ah nee dat ziet er niet best uit Lijkt wel alsof hij een toupet op heeft
Ik heb het ook niet veel aan gehad.
Sâavonds gingen ze in tweetallen optreden voor elkaar. Thomas en Nick deden het alter ego van Nick na. Liese en Zoey gingen âsexyâ dansen en zingen op Ariana Grande thank you next. Patje ging in zijn eentje zingen. Julie en Naomi hadden eigen teksten gemaakt op nummers van Marco Borsato. De teksten hadden te maken met Big Brother. Hun waren wel echt heel leuk om te zien! De rest van de optredens heb ik gemist.
Dan heb je niet veel gemist haha, ook voor @Daytona
Els en Nathalie die 3 zinnen zingen van âIk wil zuipenâ, en Jowi/Danielle/Michel die âSex Bombâ zingen terwijl Michel zijn shirt losmaakt.
Ik zet weer even die livestream aan en Thomas en DaniĂ«lle hadden het over wie ze gingen nomineren. Thomas wilde dit niet hardop zeggen âwant dan komt het weer op tvâ. Omdat Patrick natuurlijk gezegd had dat ze negatief in beeld waren gekomen met al dat geroddel en tactieken bespreken enz. Reageert Nathalie met dat ze het zo stom vindt dat ze door het publiek worden afgerekend op het spelen van een spel blablabla. Nee meid, je wordt afgerekend op 90% van de tijd roddelen met (of over) Els.
Hahahah wat een klier en stoker die Nick betreft Michel en Zoey.
Els ziet spoken mbt Danielle!
Ik vond Daan wel leuk eerst maar zo langzamerhand vind ik dâr echt een jankerd. Ze heeft wel gelijk maar kom op meissie het is een spel niet zo zeiken play it!!!