Überhaupt in het huis
En jeetje wat heftig met Jill!
Überhaupt in het huis
En jeetje wat heftig met Jill!
Ik heb de beelden niet gezien maar zou het überhaupt niet verstandig zijn om 2 of meer kandidaten te hebben die een EHBO-diploma hebben en altijd kunnen ingrijpen? Is er ook minder risico wanneer de regie het laat afweten of de situatie niet goed kan inschatten.
Liese was erbij. Die is verpleegkundige.
Beelden worden trouwens overal offline gehaald zag ik.
Zou het geluid van de stream bewust uitstaan?
Wat heftig zeg van Jill. Ik vind het echt een eng idee dat je in dat huis geen hulp van buitenaf kunt inschakelen in dit soort situaties en echt afhankelijk bent van de regie die misschien net en kopje koffie is gaan halen. Ze zouden toch iets van een noodtelefoon moeten hebben ofzo.
De regie draait elke keer het geluid uit als de bewoners klagen over hoe lang het duurde voordat er hulp kwam.
Ik vind Nick nu echt leuker dan toen Theo er was. Nick liep zo achter hem aan en leek geen eigen mening te hebben. Nu leren we hem veel beter kennen!
Jeejtje arme Jill. Ik wilde al vragen of er gisteren iets was gebeurt en of laat is geworden, omdat nu nog veel mensen in bed liggen.
Daniëlle heeft vannacht n.a.v. opmerkingen in de liveshow alles opgebiecht in de groep en de knikker ligt weer terug op zijn plek. Ze bracht het zo dat ze de knikker had verstopt voor het groepsbelang en iedereen gelooft dat.
Wat sneu voor Jill. Hopelijk gaat het weer goed met haar… Ik vind het echt wel erg dat er pas zo laat ingegrepen werd door de regie. Stel er was nog iets veel ergens aan de hand en iemand moest echt per direct een ambu… Ik denk dat we er niks van gaan terug zien op tv, dat van Jill vind ik opzich wel goed want dat is misschien wel te heftig, maar ook niet van die opmerkingen van de anderen denk ik. Ik hoop dat de regie nu wel inziet dat dat anders moet…
Jill zei terug te komen maar ik vraag mij af hoe ze dat willen doen, omdat ze nu uit de bubbel is…
Ik las ergens (weet niet meer waar…Sorry!) dat ze maandagavond een test zou mogen doen en dan is ze op z’n allervroegst dinsdagochtend weer terug in de villa.
En verder moet iedereen 10 dagen in quarantaine voordat ze het huis betreden? Lijkt me héél raar als ze dat risico gaan lopen.
Kwam dit tegen:
Wel heftig, moet je in een hotelkamer in quarantaine zonder toegang tot tv/internet. Zit je daar de hele dag in je eentje.
Ik hoop voor der dat ze in ieder geval haar telefoon krijgt.
Wow dat je alleen opgesloten zit, zonder mogelijkheid tot internet of tv tijdens je menstruatie is echt een moderne martelmethode
Zou netflix ofzo ook niet mogen? Dan krijg je toch ook niks mee van buiten?
Misschien Netflix maar zeker geen Videoland denk ik!!!
Na 5 dagen (al is do-ma 4 dagen maargoed) na een eventuele besmetting mag je een test doen volgens de GGD en als die negatief is, hoef je niet meer in isolatie. Ik denk dat ze dit aanhouden nu?