Big Brother

Jaa daar heb je wel gelijk in!

Ik weet niet of er iemand nu de live stream kijkt, maar hoe Patje danst haha. Geniaal :joy:

1 like

Ik volg het maar sporadisch maar heb het idee van de token gemist. In welke aflevering kwam die of kan iemand kort uitleggen wat het inhoudt?

Ik vind het zo heerlijk dat alle jonge vrouwen helemaal sexy aangekleed zijn en dat Els er lekker bij staat in dr pantertrui en spijkerbroekie.

Vind die Pat wel echt heel irritant! Ook nu met dat dansen (op de live-stream)

3 likes

Daan kreeg een token in de dagboekkamer. Iedereen mag m inzetten zodat ie zichzelf beschermt voor de nominaties. Daan heeft echter gezegd dat ze het er allemaal over eens moeten zijn en hem gezamenlijk moeten inzetten. Daarop kwamen veel vragen uit de groep dus nu heeft ze m verstopt (in een pot crème in haar badkamerkastje, haha)

1 like

Ja vind dat ook jammer, want als huismeester heeft die echt gezorgd voor een betere sfeer

Ik hoop echt dat die Pat er snel eruit gaat. Trek hem zo slecht. Verpestte gelijk de sfeer

Ze moesten breien en daarmee hebben ze een token (een knikker) verdiend.
Aan Danielle zijn de spelregels verteld. Die moest het aan de groep vertellen, maar heeft de regels een beetje verdraaid.
De regels zijn dat de token ingezet kan worden wanneer iemand gesaved moet worden voor de nominaties. Volgens mij mag hij niet ingezet worden voor degene die al genomineerd is.
Danielle heeft gezegd dat Big Brother gezegd heeft dat de token alleen ingezet mag worden in groepsverband. Dus dat de groep moet overleggen voor wie je hem wil gebruiken. Je zou hem niet zelf mogen pakken om voor je zelf in te zetten. Dat mag dus wel.
Iedereen vond het een vaag verhaal en wist het niet zo goed. De token zat in een doosje boven de tv. Tijdens de nominaties nam Danielle de token mee naar de dagboek kamer en bewaarde hem zodat niemand hem kon pakken. Dit deed ze in overleg.
Echter heeft ze nu de token verstopt in een pot crème in een kast. Dit weet niemand. Tijdens de live uitzending moesten ze in het doosje kijken of hij dr nog in zat. Dat was dus niet zo en Liese en Zoey waren daar al achter gekomen.
Ik denk dat een deze dagen door Big Brother de echte regels verteld wordt, maar dat is speculeren

2 likes

Ik kijk nu voor het eerst de livestream, maar is er niemand in dat huis dat rookt? kan ik me haast niet voorstellen met zoveel mensen, of wordt het gwoon niet in beeld gebracht?

Nathalie rookt normaal wel. Maar volgens mij mogen ze nu niet roken.

1 like

Nu alsin op dit moment? Of uberhaupt in het huis?

Dat coach gebeuren vond ik ook zo raar, totaal ongevraagd. En hij kwam niet eens met adviezen, maar sprak meteen op een hele dwingende toon. Ik vind hem geen fijne toevoeging aan het huis.

Zo dan zou je uit verveling toch continu een peuk op willen steken. Goed hoor, dat ze het niet toelaten in het huis.

1 like

Ik heb wel een zwak voor Naomi. Ze doet mij ook beetje denken aan het personage Jamie in Haunting of bly manor. Sta liever naast haar te douchen dan die Michel :see_no_evil:

1 like

Toen ze het introductiefilmpje lieten zien van Michel dacht ik ff dat ik naar First Dates aan het kijken was ofzo, lol. Maar wat een gekwijl zeg om die man, hij ziet er ook prima uit maar zou er persoonlijk niet warm van worden hoor.

1 like

Haha ja! Over dat hij niet weet of hij de ware liefde in BB gaat vinden. Kleine kans man :sweat_smile:

Ik lees op Twitter dat Jill vannacht met de ambulance is afgevoerd omdat ze onwel is geworden en daarvoor heel de tijd aan het overgeven was.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ik las het ook net, hopelijk gaat het goed met haar!
Op twitter staat een hoop commentaar over hoe lang het duurde voor er hulp kwam.

Mijn moeder zei dat ie die grap waarschijnlijk gejat heeft omdat die al op Facebook heb gestaan! Zij zit in zo’n BB-fbgroep en in de eerste week van januari werd al vaak Sjakie gezegd dus inderdaad grote kans dat hij het ook maar heeft gelezen.

Ik heb de uitzending van gisteren nog niet gezien, maar hoop eigenlijk dat er een nieuw iemand in komt die de token-actie van Daan op tv heeft gezien en dat aan de groep gaat vertellen :upside_down_face:

Of stiekem gaat pakken zonder dat iemand het doorheeft :rofl:

1 like