Big Brother

Patrick confronteerde Els en Nathalie met het feit dat de Nederlanders een “complottheorie” hadden opgezet tegen de Belgische kandidaten. Dus toen ging Els helemaal schreeuwen dat toen zij genomineerd was er ook achter haar rug om was gepraat en afspraken waren gemaakt. En de Nederlanders ontkende het dus ook. En toen dropte Patrick ook nog een bommetje dat Nathalie niet heel populair is bij de kijkers haha.

Edit: En nu is Nathalie naar de BBK gegaan omdat ze zich afvraagt hoe ze op tv wordt neergezet. Tijdens de livestream dus ook heel positief over Nathalie en dat de kijkers te gemeen zijn.

1 like

Oohja daar zag je niet een mini stukje van maar dat was zooo kort!! Ik vind Nathalie nu wel echt als slachtoffer neergezet worden. Het is allemaal mega heftig wat ze mee heeft gemaakt en haar gedrag is verklaarbaar, maar dat betekend niet dat het ook oké is, vind ik.

Het lijkt me echt leuk als ze geconfronteerd worden met elkaars uitspraken :eyes:

Ik gooi mijn favo site er nog een keer in.

Wie gaat er naar huis denken jullie? Ik hoop dat Rene blijft

Ik hoop ook dat Rene blijft! En Liese hopelijk naar huis. Ze is er zó van overtuigd dat ze blijft. Je kunt trouwens twee keer stemmen hé. Via vier.be en rtlxl. Heb twee keer op Rene gestemd :slight_smile:

Balen :cry: Nu gaat Rene sowieso naar huis.

Arme Jill. Rene was echt der bff in het huis. (Sorry voor de spam)

Ahhhh ik baal echt!

Maar, in België leeft het echt heel erg. Sommige mensen zijn echt te heftig. “Naomi moet blijven!!! #FreeNaomi” enzo.
Ik heb niks met Liese en niks met Naomi. Ik had juist het idee dat Rene wel voor veel sfeer zorgde

1 like

Ja, klopt. Ik hoorde dat er zelfs Belgen naar het Big Brother huis rijden om te kijken :rofl: Ik ben bang dat er straks alleen maar Belgen overblijven en dan haak ik af denk ik.

1 like

Ja, die exitroom was echt een fiasco. Volgens mij viel dat ook niet goed bij de kijker. Het afscheid in het huis is veel leuker.

1 like

Ohhh jeetje haha.

Ik denk dat er wel een goede verdeling blijft tussen Nederlanders en Belgen. Ik vind dat het leukste.

Rene zijn moeder is intens, maar wel heeeeel lief! Vind hem ook lief over komen.

Ik vond Rene ook heel leuk met zijn scherpe grapjas (Els als Sjakie hahaha) maar volgens mij vonden de rest van de bewoners dat niet. Helaas.

Hoop dat er inderdaad een goede balans blijft!! Dat is het leukste.

3 likes

Wat knullig met de microfoon. Net Piet paulsuma

1 like

Ja. Vind hem niks haha. Hij weet gewoon dat hij er niet verkeerd uitziet en gedraagt zich ook zo.

1 like

Haha! Sjakie :joy: vind het ook echt jammer dat hij er nu uit is

Ik zou op Patje, Liese en Naomi stemmen.
Naomi en Liese omdat ze gewoon niet heel veel wat toevoegen.
Patje vind ik gewoon écht de sfeer verpesten.

Thomas vind ik aardig, maar zwakt erg af vind ik. Els is echt mn favo. Nathalie vind ik ook een stuk leuker omdat ik de livestreams volg. Zoey… ik weet het niet zo goed.
Michel blijft er lang inzitten, puur om zijn looks. Komt wel behulpzaam over maar weet dondersgoed dat hij er goed uit ziet en profiteert daarvan.
Nick blijft ook nog wel even zitten. Die speelt wel tactisch en kookt veel en zorgt voor een groepsverband. Jowi is een vriend voor iedereen. Iedereen lijkt hem ook te mogen.
Danielle is vast en zeker de lul binnenkort. Dat met die token die ze verstopt heeft komt vast en zeker snel uit.
Jill is aardig, maar vind ik heel heftig qua energie waardoor ze wat fake overkomt. Julie (?) vind ik aardig overkomen, maar moet ik meer van zien om echt een oordeel over te hebben.

Wat een analyse :joy:

1 like
Wie is jullie favoriete kandidaat?
  • Danielle
  • Els
  • Michel
  • Patrick
  • Julie
  • Jill
  • Nathalie
  • Liese
  • Nick
  • Naomi
  • Zoey
  • Jowi
  • Thomas

0 stemmers

ELS IS OOK MIJN FAVE! Haha. Misschien omdat ze me doet denken aan mijn moeder maar ik vind er echt leuk :rofl: In der Elstub.

1 like

Het is qua innerlijk en uiterlijk net mijn schoonmoeder :joy:
Echt geniaal haha

2 likes

Ja, lol. Dat gevoel sloeg snel om toen Patje begon over het complot.

1 like

Oh ik snap juist echt niet dat zoveel mensen Els leuk vinden hahah en Naomi en Liese niet.

3 likes