Big Brother

Ja, volgens mij die jongen Michel en die meid hoorde ik iets van Cherise?

1 like

Heette die meid van temptation met tim ook geen cherise?

Ja, klopt. Alleen dit is een Belgische meid met 3 kindjes.

1 like

Nog meer nieuwe mensen? ā€˜100 dagen lang in een huisā€™ wordt ook steeds minder dan als je nu nog nieuwelingen toevoegt, of was dat altijd het principe?

1 like

Wat een saaiheid op die stream zeg. Kan het gewoon niet aanzien

1 like

Els zit gewoon elke avond uren in die hottub, geweldig haha.

3 likes

Het wordt echt Belgiƫ vs. Nederland. Jammer dat ze persƩ weer een tv-programma moeten mixen met Belgen. Had het niet alleen met Nederlanders gekund denk ik dan :roll_eyes:

1 like

Op dit moment op de livestream:

5 likes

Ja boeee.
Oh ze gaan terug naar binnen. Back to the tea.

Wat gebeurt er???

Ik weet van big brother 1 dat ze toen begonnen met 9 mensen maar er zijn toen uiteindelijk 12 in het huis hebben gezeten omdat ze ook vrijwilliger het huis konden verlaten en bij 2 van de 3 geld werd geboden toen 10.000 gulden. Bart , Ruud en Willem hebben van begin tot eind 106 dagen in gezeten .

1 like

Onze Leo aka Pat heeft alles lekker open en bloot op tafel gegooid. Helaas gebruikte hij het woord ā€˜complottheorieā€™ ipv gehime bondjes/vieze spelletjes. Het Nederlanders bondje (Natalie/Daan/Els/Rene) was flink geĆ«motioneerd en voelde zich mega betrapt, toen kwam er felle ruzie want ā€˜ik span niet samen en je mag toch soms wel even laten ontglippen op wie je stemtā€™(??) en toen maakte ze het weer goed en nu spelen ze hints

2 likes

Ik heb dit nooit eerder gekeken dus wist niet precies hoe het zat maar wat een achterbakse bende eigenlijk. Ik zou echt niet mee willen doen, iedereen zit achter je rug om te lullen en bondjes te maken en afspraken. Bah

Beetje Expeditie Robinson, maar dan met eten.

2 likes

Ja en geen reden om mensen weg te stemmen. Puur alleen omdat een kop je misschien niet aanstaat ofzo. Bij expeditie heb tenminste nog sterke mensen nodig. Is ook sociaal maar wel minder dan dit.

Die nieuwe, wat een glijer :confounded: ā€˜mijn mooie lachā€™

Ik erger me aan DaniĆ«lle en dat gezeik met die token. ā€œJa ik wil niet dat iemand hem inzet voor eigenbelang!!ā€. Maar wel de hele tijd panisch dat ding bij je willen houden.
Moet er niet, en Nathalie mag ook snel weg van mij. Ik vind op het moment Liese wel leuk maar de rest zit alleen maar te kloten met bondjes en de schijnheil uit te hangen.

7 likes

Ik hoorde op de live stream, toen ze in bed lagen, dat de spelers bij het spel met de dozen (nieuwe bewoners kiezen) wisten dat Pat terug zou komen.

En blijkbaar heeft er even een badjas gehangen waar de naam Laurens op stond. Liese dacht ook dat Pat daarom Laurens als naam zou hebben. En Els de badjas hing er ook al terwijl zij toen nog niet in het huis was :see_no_evil:

1 like

Hehehehehe.

EsQ3TxsXYAM35YL

17 likes

Ik lees op social media dat er heel specifiek gemonteerd wordt als je het vergelijkt met de livestreams. Wat is er echt gaande dan? Wat iemand dat? Ik las iets over Patrick, Nathalie en Els?