Ze moeten een lapjes deken breien. Uiteindelijk worden ze daarvoor beloond maar het is nog niet bekend wanneer en waarmee geloof ik. Ze zijn al de hele dag druk bezig en de een gaat het beter af dan de ander.
Thomas pakte vanmiddag een breinaald en wikkelde er een stuk garen om heen en begon er mee te draaien. “Het lukt niet”
Maar hij heeft daarna ponpons gemaakt en vond dat heel leuk. Vind het echt leuk om te zien dat ze eens met zijn allen moeten samen werken en elkaar moeten helpen
Ja, vind het ook leuk! Klinkt als echt iets voor Thomas ja haha. Hebben ze ook eindelijk wat te doen. ik zit best vaak de livestream te kijken en dan zitten ze een beetje stil tegenover elkaar. Maar alsnog blijf ik lekker kijken haha.
Jaa lijkt me echt vreselijk. Ik zou net als Els de hele dag in de hot tub hangen.
Big brother nederland punt nl is een leuke site vind ik! Staan de nieuwste dingen op. Mis je echt niks meer
Edit:
Zo heb ik dit prachtige filmpje van Nick net ontdekt
Oeh, goede tip haha. Ga er meteen even op kijken!
HAHAHA, wat is dat.
Hoe scoort Big Brother qua populariteit? Aan de hoeveelheid posts in dit topic te lezen zou ik zeggen dat het niet heel goed doet, al twee dagen geen posts… Volgens mij hadden ze echt gehoopt weer een super grote hit neer te zetten, maar ik hoor verder in mijn kring er ook echt nauwelijks over.
Ik kijk wel maar weet niet voor hoe lang nog…
Dat gezicht net van rene bij de antwoorden van jill
De reacties op social media zijn niet echt fantastisch, en ik (reality tv liefhebber) ben ook al gestopt met kijken na enkele afleveringen. Ik kijk dan nog liever love island ofzo
Inderdaad! Ik keek er best naar uit en kan echt alle reality tv makkelijk wegkijken, maar dit houdt me ook niet lang vast. Vind love island dan ook veel leuker, zit ook meer een doel in ofzo. Daarnaast vind ik het gewoon raar opgezet met o.a. dat je een live show hebt en de dag daarna een uitzending waar dan degene die er uit is er nog in zit…
Het zit niet logisch in elkaar. Maandag, dinsdag, woensdag gewone uitzending, donderdag live show en vrijdag dan uitzending waar de afvaller nog in zit en dan in het weekend niets. Dan mis je toch veel?
In het begin keek ik nog wel eens live maar al dat lawaai om zot van te worden.
Zie nu af en toe wel iets verschijnen op instagram.
Geen idee of het vandaag te zien was in de uitzending (ga morgen kijken), maar het was weer gedoe met Nathalie…
Ik denk dat het concept ook gewoon niet meer zo goed werkt tegenwoordig. Reality tv is natuurlijk niet nieuw meer en er is zoveel keuze ook nu. En toen het allereerste seizoen op tv kwam was het natuurlijk helemaal nieuw en geen bewustzijn bij de mensen in het huis wat de gevolgen waren van de dingen die ze zeiden/deden. En toen met De Gouden Kooi zaten er natuurlijk ook heel veel typetjes in, zoals de schreeuwerige Amanda en Huub die iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalde. En wie kan zich nog dat fragment herinneren dat ze een bewoonster ondergespoten met ketchup omdat ze haar niet mochten en ze vervolgens met ketchup haren in de bedden van de anderen ging rollen? En soms kreeg iemand ineens een kop thee in zijn gezicht. Dat soort dingen zul je nu echt niet meer zien. En daarom was het ook zo spraakmakend omdat je echt dacht van “hoe vinden ze zulke mensen?!”.
Ik denk echt dat het een gemiste kans is dat ze niet elke dag de highlights uitzenden. En de liveshow gewoon letterlijk live tussen de beelden van die dag door en niet die rare niet-chronologische volgorde.
Elke keer als ik kijk heb ik zin in weer zo’n programma zoals dat ene programma waar 100 mensen in één huis zaten en ze alle voorzieningen voor 4 ofzo moesten delen? Elke week werden een paar eruit gestemd. Dat was echt leuke tv.
Of een Nederlandse versie van The Circle! Lijkt me ook leuk!
Oh dat was Get The F*ck Out Of My House volgens mij! Haha ja dat was ook wel echt guilty pleasure tv hoor, heerlijk. Dat ze dan met twee personen zich gingen opsluiten in een kamer en alles in huis gingen opeten.
Ja! Moest ook aan dat programma denken toen ze de huismeester rol introduceerde. Dat had je daar ook alleen dan heten het de huisbaas dacht ik. Was ook mijn guilty pleasure. Volgde het zoveel mogelijk toen.
Wel jammer dat big brother nu zo misser is. Het had echt zo tof kunnen zijn.
Volgens mij is het programma ook nog wel ergens terug te vinden! Dus voor als mensen zich vervelen: ga het kijken. Daar gebeurde er tenminste nog wat.
Ze hadden toen ook maar iets van vier bedden ofzo en dat ze dan die bedden gingen slopen, en iemand zei: “nou dat slaap ik wel op deze plank!!”.
Volgens mij kreeg de winnaar van het programma uiteindelijk het huis ook?
Ja dat programma was leuk! Mag wel weer terugkomen van mij.
Ik keek net op de live stream.
Er is iemand nieuw in het huis, geen idee of het een nieuwe bewoner is of bezoeker.
Het is de man uit doos 2, Patrick.
Edit: ik zie nog iemand nieuw, een meisje met blond haar (geen idee hoe ze heet want Patrick zit het hoogste woord te voeren)
Ja, en nog een nieuwe dame en een knappe man haha.
Ik zag de knappe man ook net
Weet jij de blonde dame haar naam en die van de knappe man?
Ik hoorde Michel controleer je zender maar is dat de man of de vrouw?
Patrick werkt al een beetje op mijn zenuwen, dat is Theo 2.0