Ik dacht toen al; beetje raar dat hier zo chill over gedaan wordt. En nu ik de beelden zie snap ik het helemaal niet meer wtffff
Tag mij en @NewBlood dan ook als je het over ons hebt. Ik vind dat wel zo eerlijk.
Els is er later op terug gekomen, en heeft meerdere malen gezegd dat ze het heel erg grappig vond. Of dat zo is, dat weet ik niet want ik kan niet in haar hoofd kijken.
Ze heeft gezegd dat het āsfeerverhogendā is en dat ze in tijden niet zo hard heeft gelachen. Heel veel bewoners zeiden dat. Ik heb van niemand gehoord dat ze het erg vonden. Maar omdat ik het niet gehoord heb, betekend het niet dat bewoners het allemaal okay vinden.
Dan over dat ze zo rood werd. Dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ze hard moest lachen. Nogmaals, misschien vond ze het hartstikke kut, misschien vond ze het oprecht heel grappig. Dat laatste heeft ze meerdere malen gezegd, dus daar ga ik van uit.
Ik heb niet gezegd dat ik het gedeelte bij Els expliciet grappig vond. Ik zou dat zelf veel te heftig vinden als dat bij mij gebeurd. Ik had ook niet zo gereageerd als haar denk ik. Misschien ook wel, maar dan was ik later naar Theo (of iemand anders die ik vertrouw daar) gegaan om aan te geven dat ik het niet okay vind.
Ik heb gezegd dat ik het heel grappig vond in het algemeen. En dat vind ik ook. Ik had het op de live stream gezien dat Zoey Theo eerst een uur lang in de make-up zette. Daarna werd hij aangekondigd als nieuwe bewoonster. Toe kwam de lapdance (die heftige, maar ook grappige stukken bevatte) en daarna gingen ze weerwolven.
En hij legt zān pik gewoon op haar gezicht hĆØ. Dat doe je gewoon niet zonder duidelijk consent. Ik zou dat van helemaal niemand pikken (ha ha)
Ik zeg niet dat ik het okay vind hƩ, ik vond dat ook te ver gaan.
Als iemand over mijn grenzen heen gaat, geef ik dat aan bij de desbetreffende persoon of neem ik iemand in vertrouwen.
Misschien is dat dan iets wat ik alleen doe, en zit ik daarmee verkeerd.
Ik denk niet dat Theo uit zichzelf excuses zou gaan maken, van wat ik heb gezien van hem. Ik denk dat hij alleen maar denkt āwat een gedoeā afgaande op wat ik van hem gezien heb. Dus ik zou het ook snappen als Els daarom er niets van zou durven te zeggen. En dan heb je inderdaad gelijk over de groepsdruk en over het gedeelte dat je niet mag gokken met een ander zijn grenzen.
Ik heb dat moment niet op de livestream gezien, maar de dag erna keek ik wel en toen zag ik Els tegen Theo zeggen dat ze het eigenlijk toch wel te ver vond gaan. Zo leuk vond ze het achteraf dus inderdaad niet.
Volgens mij snap je mij verkeerd.
Ik zeg meerdere malen dat ik het echt niet oke vind wat Theo bij Els deed. Daarvoor had de productie van Big Brother ook eerder moeten ingrijpen. Ik zeg dat ik zelf het aangeef als iemand over mijn grenzen heen gaat, maar dat ik het ook begrijp dat iemand dat niet doet.
Ik zeg ook dat als iemand zegt het leuk te vinden, dit niet zo hoeft te zijn. Omdat je ook niet in iemands gedachten kan kijken.
Ik lees nu inderdaad ook dat Els Theo wƩl heeft aangesproken, en dat vind ik mega knap en goed.
Dat ik toen luchtig reageerde, betekend niet dat ik het met al zijn acties eens ben. Dit heb ik nu al meerdere malen aangegeven. Ik zeg ook dat het verkeerd is en niet klopt wat Theo bij Els deed. Ik denk dat iedereen hier het daarover eens is en hier wil ik het graag bij laten.
Dit wilde ik net zeggen, later besprak ze ook met Nathalie dat ze dat tegen Theo gezegd heeft. Wat ik overigens knap van haar vind hoor, dat ze dat nog heeft durven aangeven achteraf.
Verder eens met @Penny_Lane, ook als Els er niks van had gezegd gaat zoiets te ver. Je weet van tevoren namelijk nooit of iemand zoān actie ok vindt, terwijl je best kunt bedenken dat dit voor veel mensen een grens over gaat.
Ik denk dat Theo mede door dit voorval er misschien wel uit is gegaan. Misschien uit zichzelf; maar dat kan ik me niet zo goed voorstellen na wat ik van hem gezien heb. Misschien toch onder lichte druk van de producers? Want het is nu een paar dagen(?) geleden, maar nu ontstaat er ophef over volgens mij.
Ja heb je zeker gelijk in, maar ik moet gelijk denken aan dat voorval in dat programma de Villa toen, waarin een meisje is aangerand. Ze haalden toen (pas nĆ” flinke ophef) het programma van de buis en zeiden āja sorry, glipte door de regie heen, moeten we beter mee oppassenā en daarmee was de kous af. Echt slecht. Dus kan me voorstellen dat ze er inderdaad zo makkelijk mee weg willen komen.
Oh shit. Theo stond blijkbaar een paar dagen geleden naakt op de stream in de badkamer. Ik heb een screenshot gezien rip
Sameā¦ moet echt niet kunnenā¦
Wat goed van Els! Laten we eerlijk zijn bij Daan of Nathalie had hij dit nooit gedaan.
Hebben ze Theo laten zien op tv als hij geschminkt werd en die lapdance (buiten dat stukje van gisteren)?
Of ik kan het me niet herinneren/heb het niet gezien.
Hebben ze niet laten zien.
Ze lijken heel amateuristisch met de streams in het algemeen. Ik twijfel of iemand het wel door had dat ie daar naakt stond.
Nu Theo weg is ga ik maar de afleveringen terug kijken, dan heb ik goed vooruitzicht.
O wow Nathalie is nog maar 23š¤ Ik dacht eind dertig maar dit verklaart wel een hoopā¦
Ik ga nu terugkijken dus jullie horen me zo denk ik
Edit: sorry was geen reactie op jou maar zal wederom wel weer iets verkeerds hebben gedaan hahaha
Hahaha nou ik zit ff op de livestream te kijken maar Zoƫy vind het breien iig niks hahahaha could have been me
Weet iemand hier misschien waarom ze zo druk zijn met breien? is dat een opdracht voor geld ofzo?
Ik ben trouwens echt team Els! Vind haar zo cool. Elke avond lekker uren in die hottub zitten.